برف روبی شهرداری زنجان مشکلات زیادی داشت/ بسیاری از محکومان پرونده شهرداری زنجان در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803023

دادستان و شورای انقلاب زنجان گفت: ما به عنوان دادستان به اتفاقات پس از بارش برف اخیر رسیدیم و تفاوت بارش برف در روز دوم و سوم بارندگی با روز اول محسوس بود، هرچند که بسیار زیاد است. چالش ها و مسائل.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام محسن کرمی امروز در حاشیه مراسم تقدیر و تقدیم رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران درباره ورود دادستان به عنوان دادستان در فروش ماشین آلات و تجهیزات شهرداری زنجان اظهار داشت: آنچه در رسانه ها مطرح می شود. فروش تجهیزات شهری با واقعیت متفاوت است.

وی در پاسخ به اینکه رسانه ها اظهارات کارکنان را نوشته اند، خاطرنشان کرد: در بحث فروش ماشین آلات و تجهیزات به شهرداری ها هم رسانه ها و هم کارکنان مربوطه نتوانستند به نتیجه برسند.

حجت الاسلام کرمی در خصوص بحران بارش برف در شهرداری زنجان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در پی بارش برف اخیر رخ داد، به عنوان دادستان وارد شدیم و تفاوت بارش برف در روز دوم و سوم با روز اول احساس شد، هرچند وجود دارد. بسیاری از مشکلات.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان در خصوص تبرئه تعدادی از محکومان پرونده شهرداری زنجان گفت: وی را شایسته برائت و رای می داند.

وی در خصوص احتمال تغییر رای دادگاه تجدیدنظر گفت: رای دادگاه تجدیدنظر قطعی است و امکان تغییر آن جز به صورت فوق العاده وجود ندارد که این نیز مجرای خود را دارد.

حجت الاسلام کرمی گفت: البته افرادی هم نسبت به رای دادگاه بدوی اعتراض داشتند که اعتراض آنها رد شد و در حال حاضر بسیاری از محکومان پرونده شهرداری زنجان در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

وی در خصوص بازدارندگی پرونده شهرداری زنجان گفت: تمامی اقدامات دستگیری در زمان مناسب، پرونده، صدور و اجرای حکم بازدارنده است و در حال حاضر بسیاری از محکومان در زندان در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

حجت الاسلام کرمی یادآور شد: احکام مربوط به پرونده تخلفات شورای اسلامی شهر هدبنده نیز صادر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید