برق کردستان پاسخگوی قطعی برق و ازدحام بوده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، قطعی برق چراغ‌ها و تقاطع‌ها در تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر به‌ویژه میدان انقلاب در چهارراه سنندج و عباس آباد باعث سردرگمی رانندگان در هنگام عبور از تقاطع‌ها و ایجاد ترافیک و ترافیک سنگین و ازدحام در معابر شهری شده است. پلیس راهنمایی و رانندگی در مکان هایی که برق قطع می شود، اما بیشتر تردد در شریان های شهر همچنان پر ازدحام و ازدحام است، بنابراین تردد در برخی از تقاطع ها و میادین به کندی انجام می شود.

قطع برق ناخواسته اطلاع رسانی نمی شود

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان علت قطعی برق اخیر که منجر به از کار افتادن چراغ های راهنمایی در تقاطع عباس آباد (چهارراه سندج) شد، بیان کرد: چراغ های راهنمایی و رانندگی به شبکه سراسری برق متصل هستند و برق آنها به دلیل برق شهری است. در نوسانات پیش بینی نشده برق و قطعی برق، با توقف برخی از چراغ های راهنمایی در زمان های مختلف مواجه هستیم، در حالی که برخی از قطعی ها مربوط به چراغ های راهنمایی و رانندگی به دلیل سرقت کابل های آنها توسط افراد سودجو است.

کوهسار رسولی تبار با اشاره به احتمال قطعی مکرر و ناخواسته برق در طول شبانه روز و با توجه به اینکه تمامی چراغ های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر به برق متصل هستند، ایجاد راهی برای روشن نگه داشتن تقاطع ها در هنگام برق رسانی برق ناخواسته را ضروری می داند. قطعی هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، بنابراین تمام چراغ های راهنمایی باید مجهز به یو پی اس یا همان سیستم ذخیره انرژی باشند، سیستمی که با پنل های خورشیدی کار می کند و در چنین مواقعی (خاموش) بلافاصله به مدار LED تزریق می شود.

وی افزود: با توجه به زمان لازم و نیاز به حکمرانی شهری در زمان‌های خاص و رفع این گونه مشکلات و بحران‌های ناشی از قطعی برق، لازم است راهکاری عملی و جامع در تمامی تقاطع‌های سنندج و سایر شهرها ارائه شود. استان «به سیستم منبع تغذیه بدون وقفه مجهز شوید.

رسولی تبار با اشاره به اینکه هماهنگی سایر نهادها و ارگان های ذیربط در مواقع قطعی برق برای تردد روان و ایمن شهری از اهمیت دو چندان برخوردار است خاطرنشان کرد: در این تقاطع پرتردد نیروهای عملیات و برق اقدامات لازم را برای ترمیم خسارت وارده به برق انجام می دهند. شبکه زمان کوتاه.در نتیجه مشکل قطعی برق این چراغ ها حل می شود.

وی در پایان از تمامی مردم محترم استان خواست در صورت قطعی برق نسبت به ثبت نام و درخواست اطلاعات خود از طریق سامانه 121 (عملیات و حوادث برقی) و یا از طریق اپلیکیشن موبایل من الکتریک اقدام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن. زمان، مهلت‌ها مراقب کاهش نور باشید و سپس «الکتریسیته پایدار» تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید