برنامه ریزی 3 ساله وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاهای کشور

ساعت: 22:17
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790427

وزیر نیرو گفت: مهمترین برنامه روستایی را در قالب طرح جهاد آبرسانی دنبال می کنیم که اقدامات خوبی از جمله تامین اعتبارات و شناسایی 10 هزار روستا انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وزارت نیرو ، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار امروز خود با نمایندگان کمیسیون آب و آبفا روستاهای امدادی کرد گفت: مهمترین برنامه در حوزه روستاها را در چارچوب طرح جهاد آبرسانی دنبال می کنیم که در این راستا اقدامات خوبی از جمله تامین اعتبار و شناسایی 10 هزار روستا انجام شده است.

وی با اشاره به طرح سه ساله آبرسانی در این روستاها افزود: برخی از روستاها شبکه آبرسانی ندارند و باید این شبکه در آنها احداث شود، اما در برخی از این روستاها نیاز به بازنگری در تامین آب از طریق روش های مختلف داریم. روش های انتقال.”

محرابیان همچنین با اشاره به بررسی وضعیت آب در شهرها خاطرنشان کرد: در بحث شهرها در برخی موارد پروژه های متعددی داریم و در برخی موارد با زمان طولانی این پروژه ها را در قالب یک برنامه ویژه اجرا و منابع خود را بر روی تکمیل پروژه ها متمرکز می کنیم. همه استان ها و شهرستان ها .

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگ آبی کشور با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است، گفت: با استفاده از ظرفیت بودجه و کمک های مجلس شورای اسلامی در بودجه 1401، اعتبار این طرح ها تامین و تکمیل خواهد شد. در سال های آینده پروژه های آب را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید