برنامه یحیی در پرسپولیس قبل از پیکان

223776 525 خبر خاکستری

یحیی گل محمدی در بازگشت به لیگ برتر سه بازیکن اصلی خود یعنی مهدی ترابی، وحید امیری و فرشاد فرجی را در اختیار ندارد و در غیاب آنها تیمش را برای بازی با پیکان آماده می کند.

مهمترین چیز برای ملاقات یک شهروند بهشتی، انتخاب باربر است. کجا بعد از چند بازی غیبت حامد لاک شانس بیشتری برای حضور در چارچوب دارد و باید دید بعد از دو ماه غیبت به دروازه بازمی گردد یا خیر؟

زوج خط دفاعی سرخ ها در شرایطی با علی نعمتی و سیدجلال حسینی شکل می گیرد که وحدت حنان اف در دیدار با آلومینیوم به اشتباه به نیمکت بازگشت. رامین رضایان در سمت راست موقعیت ثابت دارد و سعید آقایی یحیی گل محمدی در جناح چپ است. یک مرد در ترکیب اصلی بازی نیروی زمینی قرار گرفت و پیش از آن علی شجاعی در دو بازی داخلی و جدال با نفت مسجد سلیمان با تیم اصلی به میدان رفت.

کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک برای هافبک دفاعی در اختیار دارند و احسان پهلوان و امید عالیشاه در کنار زمین بازی می کنند و سیامک نعمتی در لیست حضور دارد. نکته مهم این است که کمال در آخرین تمرینات با تیم ذخیره تمرین می کند و به همین دلیل انتظار می رود نیمکت نشین باشد.

در خط حمله قبل از اتفاق مهدی عبدی و مواجهه با عصبانیت یحیی، این بازیکن و تامیروف بهترین فرصت را داشتند و در نیمه اول با نیروی زمینی بازی کردند اما در تمرین پس از بازی با نیروی زمینی.پاکدل و تامیروف در خط حمله

بنابراین در حالی که دست یحیی گل محمدی برای این بازی کاملا بسته به نظر می رسد، این تیم شانس بیشتری برای شروع بازی دارد:

حامد لک، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، رامین رضایان، علی نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، حامد پاکدل، شیرزد تمیرف

دیدگاهتان را بنویسید