بروس ویلیس به دلیل بیماری به بازنشستگی ادامه نداد


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818715

بروس ویلیس به دلیل یک سخنرانی نامفهوم از بازیگری استعفا داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، خانواده بروس ویلیس اعلام کرده اند که این بازیگر به دلیل ابتلا به آفازی از حضور حرفه ای جلوی دوربین بازنشسته می شود.

ویلیس که به دلیل آسیب مغزی از آفازی رنج می برد، توانایی صحبت کردن و برقراری ارتباط با دیگران را از دست داده است. بنابراین خانواده او در شبکه های اجتماعی اعلام بازنشستگی کردند.

در بیانیه خانواده ویلیس آمده است: ما به عنوان یک خانواده به طرفداران باورنکردنی بروس اطلاع می دهیم که بروس عزیز ما از یک مشکل جسمی رنج می برد و اخیراً دچار آفازی شده است که فلج و اختلال در توانایی صحبت کردن است. او معنای مهمی در زندگی اش دارد، بازنشسته می شود.

در این بیانیه از همدردی و حمایت همیشگی هواداران این بازیگر سرشناس بیشتر تقدیر شده است.

خود بروس ویلیس و تیمش هیچ اطلاعاتی به این بیانیه اضافه نکردند.

ویلیس در اوایل دهه 1980 با نقش های کوچکی از جمله بازی در فیلم «حکم» سیدنی لومت وارد دنیای بازیگری شد. اما در اواخر همان دهه با بازی در نقش سیبیل شپرد در سریال IBS «مهتابی» و در سال 1988 با بازی در نقش جان مک کلین در «هاردکور» به شهرت جهانی رسید. فیلم های ویلیس در چهار دهه بازیگری او بیش از 5 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است. او پنج بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد و یک بار برای بازی در فیلم «مونولیتینگ» برنده آن شد. او همچنین برای همین سریال جایزه امی دریافت کرد.

کولایدر، در عین حال، از تأثیر این بیماری بر حرفه ویلیس گزارش داد و یادآور شد که 9 سال پیش به نظر می رسید که ویلیس در حال آماده شدن برای یک رنسانس شغلی است و با ایفای نقش های غیرعادی، پاسخ های خوب و متنوعی دریافت می کند. اما از سال 2012 به بعد فقط می توان به مرگ و شیشه ویلیس به عنوان پروژه های قابل قبول ویلیس اشاره کرد و می توان گفت که از سال 2015 تقریباً هیچ بازیگری فوق العاده ای انجام نداده است بلکه در عوض کارگردان و تهیه کننده پروژه ها بوده است. او هزینه فیلم را پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید