برون سپاری فروش شما را متحول می کند!


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883654

برون سپاری فروش به مرکز تماس برای مدیریت تماس های ورودی و خروجی با هزینه کمتر و حفظ کیفیت پاسخگویی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برون سپاری فروش یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای تقویت بخش بازاریابی شماست. به عهده گرفتن مدیریت تیم فروش، تامین پرسنل و تجهیزات لازم و بررسی مداوم عملکرد تیم فروش می تواند علاوه بر زمان، هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

تیم بازاریابی و فروش شرکت برون سپاری مرکز تماس با داشتن اطلاعات دقیق در مورد کسب و کار شما می تواند از تمامی استراتژی های بازاریابی استفاده کند. کیفیت مکالمات، پاسخگویی سریع و دسترسی آسان به کارشناسان مجموعه امکاناتی است که می تواند منجر به رضایت مشتری و افزایش تمایل آنها به خرید مجدد شود.

تماس ها را به متخصصان فروش اختصاص دهید

امروزه دیگر لازم نیست صفر تا صد کار را خودتان انجام دهید. آیا وقتی نیاز به خانه دارید، به مغازه آهن‌فروشی می‌روید و آجر، ملات، سیمان می‌خرید و دست به کار می‌شوید؟ آیا امیدوارید ساخت خانه خود را در یک سال به پایان برسانید؟ قطعا نه. بهترین راه این است که یک پیمانکار استخدام کنید و منتظر بمانید تا از مزایای خانه نوساز خود بهره مند شوید. زمانی که برای پیگیری مراحل قانونی نیاز به یک شرکت حسابداری یا وکیل دارید با این شرایط مواجه شده اید.

اما در مورد تماس های فروش، تماس های سرد و فروش و بازاریابی، این فرآیند را نیز می توان به متخصصان واگذار کرد. چرا که نه؟ شما فقط به یک تیم از فروشندگان و افراد بازاریابی نیاز دارید تا با مشتریان تماس بگیرند و بر آنها تأثیر بگذارند و هر روز به این کار ادامه دهند. آیا طرز فکر درستی است؟

گفتگوهای فروش و بازاریابی، به خصوص در حال حاضر، یک صنعت بسیار رقابتی است که هر روز تغییر می کند. نه تنها تماس های فروش، بلکه تماس های سرد نیز برای موفقیت نیاز به زمان، تلاش، سرمایه گذاری و آموزش زیادی دارند و در این صورت می توانند بازده سرمایه گذاری بالایی را نیز به همراه داشته باشند.

دقیقاً به همین دلیل است که خدمات تماس سرد و بازاریابی تلفنی بهترین گزینه برای یک شرکت فروش برون سپاری است. به همین دلیل بهتر است از خدمات یک تیم فروش خارجی استفاده کنید.


images_1657962749.png

مزایای فروش برون سپاری

ممکن است به تازگی یک شرکت راه اندازی کرده باشید. یا به دنبال گسترش فعالیت های شرکت خود هستید یا قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید، این احتمال وجود دارد که بتوانید از یک تیم فروش و بازاریابی بهره مند شوید.

1- صرفه جویی در تعداد کارکنان

آیا می توانید یک تیم فروش را در مجموعه خود مدیریت کنید؟ فرآیند استخدام، آموزش، استخدام مجدد، و اطمینان از اینکه کارکنان شما به قوانین و اصول شرکت عادت می کنند، زمان، پول و منابع انسانی می طلبد. یک تیم فروش برون سپاری باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها در پیشرفته ترین کشورها از شرکت های برون سپاری برای مراکز تماس استفاده می کنند.

2- بهره وری هر تماس را افزایش دهید

بازاریابی تلفنی و خدمات مرکز فروش خارجی تعداد کار شما را کاهش می دهد و زمان و منابع داخلی را آزاد می کند. تیم حرفه ای فروش از راه دور دارای استانداردهایی است و به طور مداوم اطلاعات و روش های فروش خود را به روز می کند. یک تیم فروش حرفه ای با بیش از 100 تماس سرد در روز یعنی 2100 تماس سرد در ماه! بنابراین، برون سپاری فروش باعث کاهش سرعت کسب و کار شما نمی شود، بلکه باعث افزایش کارایی شرکت شما می شود.

3- افزایش قابلیت اطمینان

اگر تیم فروش شما نتواند آنها را به عنوان مشتری یا دارایی حفظ کند، ایجاد سرنخ فایده ای ندارد. اینجاست که خدمات تماس فروش برون سپاری شده به کار می آید. وقتی اطلاعاتی در مورد کسب و کار، چرخه فروش، بازار هدف به آنها ارائه می کنید، آنها می توانند زمام امور را در دست بگیرند و قابلیت اطمینان و سازگاری بسیار مورد نیاز را با نیازهای بازاریابی شما فراهم کنند. تیم فروش برون سپاری مرکز تماس با حفظ کیفیت تماس ها و تماس های سرد، روز تعطیلی ندارد.

4- انعطاف و دقت

بسته به چرخه فروش، ممکن است در روزهای خاصی از هفته نتوانید به مشتریان یا فروش پاسخ دهید. تعطیلات مختلف را در نظر بگیرید. روزهایی که ممکن است ساختمان اداری بسته باشد و شما نتوانید در دفتر باشید و به تماس ها پاسخ دهید. در این صورت به جای استفاده از کارمندان از راه دور، می توانید فروش خود را به یک تیم بازاریابی حرفه ای خارج از مجموعه خود بسپارید. به این ترتیب می توانید در هر شرایطی ارتباط با مشتری را حفظ و توسعه دهید.

برون سپاری شرکت فروش

تیم مرکز تماس تماس های فروش شما را انجام می دهد. به این ترتیب می توانید یک ایده اولیه از نیازهای مشتری بالقوه خود به دست آورید و به تدریج آن را تکمیل کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به نیازهای مشتریان خود متصل کنید. علاوه بر این، تیم برون سپاری در فرآیند تصمیم گیری و ایده پردازی در کنار شما خواهد بود.

فروش برون سپاری به شما امکان دسترسی به افراد حرفه ای را می دهد که برای درک کسب و کار شما و نوع مشتریانی که می خواهید جذب کنید، وقت صرف می کنند. تیم فروش برون سپاری نسیم مخابرات می تواند انواع سرنخ های موجود را دریافت کرده و با شما همکاری کند تا مشخص کند چه اطلاعاتی را به مخاطب و مشتریان منتقل کند و مسیر فروش را با دقت، سرعت و موفقیت دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید