برپایی موکب های ورزشی در مرز برای پذیرایی از زائران پاکستانی


ساعت: 15:53
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887642

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ادهم کرد گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری موکب های ورزشی و تجهیز سالن های ورزشی در شهرستان مرزی سیستان و بلوچستان برای اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام که از پاکستان وارد ایران می شوند اندیشیده شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت اربعین حسینی که به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع فعالیت های فرهنگی ورزشی این ادارات کل ورزش و جوانان برگزار شد. در استان های سراسر کشور برای اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام. وی بیان کرد: بازدید مسئولان حوزه ورزش و جوانان استان از این اماکن ادامه دارد تا خدمات مناسبی برای کرامت زائران عزیز ارائه شود.

وی با بیان فعالیت های جهادی و خیریه سازمان های مردم نهاد جوانان استان در سال گذشته در ایام محرم و اربعین افزود: امسال نیز تمهیدات لازم در زمینه برپایی موکب های ورزشی و تجهیز سالن های ورزشی انجام می شود. شهرستان مرزی استان مرزی ویژه ریمدان، نقطه سابق و صفر مرزی میرجاوه برای پذیرایی و پذیرایی از زائرانی که از پاکستان وارد ایران می شوند ایجاد شد.

وی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان های مرزی و اماکن گردشگری ریمدان و میرجاو خبر داد و گفت: بیشتر زائران پاکستانی از سمت استان های کرمان و قم پس از عازم مرز ایران و عراق می شوند. استراحت کوتاه در مرز زیارت سیدالشهدا (ع)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید