برپایی نمایشگاه هنر انقلاب / بازدید از معاونت هنری کارگاه


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821017

معاون فرهنگی و ارشاد اسلامی و مدیرکل مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری از کارگاه های هنرهای تجسمی به مناسبت روز هنر انقلاب در فرهنگسرای نیاوران بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود سالاری معاون هنری و فرهنگی و جهت گیری اسلامی وزیر ارشاد به همراه علی اکبر صفی پور مدیرکل مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری به پا خاست و از هنرمندان بازدید و گفتگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع هنرمندان به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: بیستم فروردین ماه شهادت بزرگ مرد عرصه هنر دفاع مقدس شهید مرتضی آوینی است. او سال ها دفاع مقدس را به تصویر کشید و خالق داستان های زیادی از آن دوران بود و به فیض شهادت نائل شد.

معاون امور هنری افزود: زمانی جوانان ما با آرمان‌ها و ارزش‌های جامعه مخالفت می‌کردند و امروز در دوران جنگ نرم فرصت‌هایی فراهم شده تا با ابزار هنری ارزش‌های والای جامعه را به جهانیان نشان دهیم.

وی در پایان با تشکر از برگزارکنندگان و هنرمندان حاضر در این کارگاه ها، هفته هنر انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب دانست و به تداوم فعالیت های مشابه با موضوعات هنری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اساتید و جوانان علاقمند اشاره کرد. هنر کشور می تپد، راویان گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه هنر را که خالق نمادهای هنری دیدنی و ماندگار هستند، خواند و شهید آوینی را پیشگام این جریان فرهنگی و هنری می داند.

کارگاه هنرهای تجسمی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی به همت فرهنگسرای نیاوران با همکاری مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری و با حضور 12 هنرستان معتبر تهران، 14 معلم و بیش از 50 هنرجو در رشته های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی و قلم زنی به مدت 2 روز برگزار شد.

همچنین علاقمندان به بازدید از نمایشگاه هنر انقلاب به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی می توانند در روزهای هفته از ساعت 10 تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 18 به فرهنگسرای نیاورا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید