برگزاری جلسه کمیسیون ورزشکاران با حضور رئیس و دبیر کل کمیته المپیک

ساعت: 14:58
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923667

جلسه کمیته ورزشکاران با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ جلسه کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس، مهین فرهادی زاد نایب رئیس و رئیس کمیته های کمیته و مناف هاشمی دبیرکل کمیته برگزار شد.

محمد بیداریان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در خصوص جلسه فوق گفت: ابتدا مصطفی نودهی دبیر کمیسیون از حضور آقایان خسروی وفا، هاشمی و فرهادی زاد برای حضور آقایان خسروی وفا، هاشمی و قدردانی کرد. فرهادی زاد در این دیدار و حمایت همه جانبه آنها از کمیسیون ورزشکاران برای کمک به جامعه ورزش در مسابقات قهرمانی.

وی تصریح کرد: این جلسه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد که دبیر کمیته ابتدا گزارشی از نحوه اجرا و برنامه های پیش رو و همچنین مصوبات مورد تایید کارکنان کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی ارائه کرد. و سپس اعضای کمیته به بحث و تبادل نظر و پیشنهادات خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران همچنین گفت: در این جلسه رئیس و دبیرکل کمیسیون با طرح سوالاتی اعلام کردند که با تصویب شورای اجرایی از ابتدای سال آینده کمک هزینه المپیکی ها به سه برابر افزایش می یابد. سال و همچنین هر یک از اعضای کمیسیون ورزشکاران که در صورت تمایل می توانند در سایر کمیسیون های کمیته ملی المپیک شرکت کنند.

در این جلسه مصطفی نودهی، بهداد سلیمی، ذبیح الله پورشیب، محمد بیداریان، شهربانو منصوریان، ثریا آقایی به صورت حضوری و موتبی عابدینی، احسان حدادی، امین بداگی، نجمه خمتی و فرزانه فصیحی به صورت آنلاین حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید