برگزاری دوره آموزشی کشوری تئوری کاراته به همت استان زنجان

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790320

دبیر شورای کاراته استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره های تئوری پایه اول، دوم و سوم به همت استان زنجان، گفت: این دوره ها با ظرفیت 120 نفر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر نوروزی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به رویدادهای پیشرو هیئت کاراته استان زنجان گفت: دوره اول، دوم، سوم تئوری تمرینات به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: هر دوره به مدت 10 روز برگزار می شود.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه این دوره ها به مدت یک ماه به صورت مستمر در استان برگزار می شود، گفت: ظرفیت هر یک از این دوره های مربیگری 40 نفر است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های 120 نفره در سراسر کشور گفت: این دوره ها از 15 آذرماه آغاز شده و تا 15 دی ماه ادامه دارد.

نوروزی با بیان اینکه از سراسر کشور در این مراسم حضور دارند، گفت: استان های زنجان، اصفهان و اراک بیشترین مشارکت را دارند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر دوره های متعددی در استان زنجان برگزار شده است، گفت: این رویداد بیست و هشتمین دوره آموزش تئوری درجه یک در استان زنجان است.

دبیر هیئت کاراته زنجان با اشاره به حضور پارسا محمدی در اردوی تیم ملی کاراته گفت: این کاراته زنجان 25 آذرماه به میزبانی قزاقستان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید