برگزاری دیدار تراکتورسازی و مس با حضور تماشاگران لیگ برتر فوتبال / بازگشت علاقه مندان به مکان های یادبود


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818704

دیدار تراکتورسازی و مس رفسنجان با حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، بر اساس این اطلاعیه؛ هواداران می توانند از طریق لینک مستقیم بلیط.tractor-club.com، بلیت این مسابقه را تهیه کنند.

بلیت فروشی از ساعت 12 روز جمعه (14 فروردین) تا ساعت 14 روز یکشنبه (14 فروردین) آغاز می شود و درهای ورزشگاه یادگار امام از ساعت 18 روز یکشنبه به روی علاقه مندان باز است.

هواداران تنها در صورتی می توانند در ورزشگاه حضور یابند که شرایط تایید شده توسط ستاد کرونا رعایت شود. برای دریافت نوبت دوم واکسن کرونا و 14 روز پس از دریافت آن باید کارت دیجیتال واکسن (کد QR) و کارت ملی داشته باشید. همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای مسابقه از دیگر الزامات برگزاری مسابقات در حضور هواداران است.

علاقمندان بدون خرید بلیت از طریق سامانه به ورزشگاه نروند. زیرا در ورزشگاه بلیت فروشی به صورت دستی و اینترنتی انجام نمی شود و از ورود افراد فاقد بلیت جلوگیری می شود.

از تماشاگران خواسته می شود بر اساس شماره صندلی در زمان مقرر در ورزشگاه اسکان داده شوند.

گفتنی است دیدار تیم های تراکتورسازی و مس رفسنجان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 روز یکشنبه (14 فروردین) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید