برگزاری سمینار آموزشی مصاحبه با رویکرد انقلاب و دفاع مقدس در اسدآباد

ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790277

علی رستمی از برگزاری سمینار آموزش مصاحبه گر در اسدآباد خبر داد و گفت: این سمینار توسط گروه جهادی شهید رستمی با رویکرد انقلاب و دفاع مقدس و نگارش کتاب نقش اسدآباد در دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از دوران همدان نقل شده است; علی رستمی نویسنده کتاب های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری سمینار گفت و گو با رویکرد انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و گفت: نویسنده این کتاب ما هستیم.

وی ادامه داد: در راستای این موضوع فرهنگی تاکنون با 95 نفر از فعالان اسدآبادی که نقش بی نظیر یا فعالی در دفاع مقدس داشته اند مصاحبه های صوتی و تصویری انجام شده است که هنوز تکمیل نشده و دوره آموزشی تعیین شده است. مصاحبه و آموزش مصاحبه کنندگان ما در تلاش هستیم تا این کتاب را به موفقیت برسانیم.

نویسنده کتاب های دفاع مقدس با بیان اینکه 25 مرحله مهم در جنگ تحمیلی داریم که اسدآباد با وجود رزمندگان زیاد نقش مهمی در آن ایفا کرد، افزود: برخی بخش ها به 10 راوی نیاز دارند و برخی دیگر برای ایفای نقش اسدآباد به تعداد کمتری نیاز دارند. “در دوران حفاظت مقدس پرداخت کنید.

وی با اشاره به انجام 200 مصاحبه با 95 رزمنده اسدآبادی در دوران دفاع مقدس، گفت: سمینار مصاحبه رایگان 8 ساعته در ضلع جنوبی دانشگاه پیام نور برگزار می شود و 20 ذینفع از بین شرکت کنندگان انتخاب و با آنها مصاحبه خواهد شد. “آنها به رزمندگان کمک خواهند کرد.

رستمی یادآور شد: البته این گروه جهادی در آینده قصد دارد سمینارهای تدوین، داستان نویسی، تاریخ نگاری و تدوین را برای تولید محتوای دفاع مقدس برگزار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید