برگزاری سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی برق با مشارکت همراه اول

سی و دومین کنفرانس بین المللی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت و مشارکت هماول اول در حال برگزاری است.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و دومین کنفرانس بین المللی برق همانند دوره گذشته با حمایت و مشارکت اولین شرکت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. 25 تا 27 مه 1403.

هدف از برگزاری این همایش گسترش دانش فنی از طریق ایجاد فضایی برای تبادل نظرات علمی و فنی، ارائه آخرین یافته های علمی و همچنین بحث و تبادل نظر در زمینه راهکارهای موثر برای نقش آفرینی بیشتر است. دانشگاه.

با توجه به مشارکت در توسعه دانش فنی اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری، اولین همکار از کنفرانس مهندسی برق ایران حمایت می کند.

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به عنوان اولین و بزرگترین مجری برنامه های کاربردی نوین فناوری در شبکه تجاری 5G نیز حضور دارد و در برنامه و نشست های تخصصی این رویداد از جمله «نشست شبکه های مخابراتی» حضور فعال دارد.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز همزمان با برگزاری این همایش توسط مرکز تحقیق و توسعه به منظور شناخت و تجلیل از بهترین پایان نامه های دکتری مهندسی برق، «دومین جایزه بهترین پایان نامه در رشته مهندسی برق و فناوری ارتباطات» نیز برگزار شد. .



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها