برگزاری مجمع سالانه فدراسیون تنیس به ریاست معاونت ورزش قهرمانی رئیس جمهور / پولادگر: تنیس نتیجه قابل قبولی دارد.


ساعت: 02:50
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855798

مجمع سالانه فدراسیون تنیس در سال 1401 در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی فدراسیون تنیس، مجمع سالانه این فدراسیون امشب (دوشنبه) با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، روسای هیئت های استانی و نمایندگان فدراسیون در مشهد مقدس برگزار شد. .

این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی رسمیت یافت و سپس شاهرو کشاورز به عنوان دبیر جلسه به حاضرین خوش آمد گفت.

محمد تدین رئیس هیئت تنیس استان خراسان رضوی که میزبان مجمع امسال بود نیز با ایراد سخنرانی به مهمانان خیر مقدم گفت.

داوید عزیزی رئیس فدراسیون با ارائه آمار کمیسیون های مختلف فدراسیون گزارش کاملی از عملکرد 1400 را قرائت کرد که مورد توجه حضار قرار گرفت.

ارائه گزارش به صندوقدار و همچنین بازرس مستقل از بخشهای بعدی جلسه بود که به تصویب جلسه رسید.

اعضای مجمع به فریده اشرف گنجوی به عنوان معاون اول، حمید سلامی به عنوان نایب رئیس دوم، امیر برگی به عنوان کارشناس، حسین صمدی به عنوان خزانه دار و محمدرضا تدین به عنوان نماینده استانی رای مثبت دادند.

محمد پولادگر معاون وزیر ورزش قبل از اعلام رای از عملکرد فدراسیون تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که موضوع مالیات به زودی حل شود.

آیین نامه مالیاتی نیز از مجمع رأی مثبت گرفت.

در نهایت گزارش بازرس فدراسیون تنیس قرائت و تعدادی از روسای هیئت های استانی سخنرانی کردند.


* پولادگر: فدراسیون تنیس نتیجه قابل قبولی دارد

محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در جلسه فدراسیون تنیس گفت: فکر می کنم فدراسیون تنیس با توجه به پایان سال مالی در پایان اسفند 1400 نتیجه قبولی بگیرد.

رئیس مجمع سالانه تنیس در خصوص بودجه و درخواست دکتر داود عزیزی برای حل مشکل مالیاتی فدراسیون های ورزشی گفت: فدراسیون تنیس در سال گذشته 120 درصد بودجه وزارتخانه و دو برابر بودجه دریافتی از ملی دریافت کرده است. فدراسیون المپیک در رابطه با موضوع مالیات باید توجه داشته باشم که اگر وزارت دارایی و سازمان امور مالیاتی به فدراسیون‌ها هشدار می‌داد که از سال اول اظهارنامه مالیاتی ارائه نکنند، این مشکل در آن سال‌ها انباشته نمی‌شد و فدراسیون‌ها با آن مواجه نمی‌شدند. این مشکل.

او ادامه داد: مالیات شوخی نیست. سازمان امور مالیاتی در این مورد ساکت نیست اما متاسفانه به دلیل سال ها سکوت این معضل به یک فاجعه بزرگ تبدیل شده است و اگر از ابتدا این هشدارها داده می شد در سال های آینده این مشکل تکرار نمی شد.

وی افزود: متأسفانه حتی در این مدت نیز روسای جلسات در این زمینه عملی نبوده و حسابرس نیز به آن اشاره نکرده و در گزارش ها ذکر نکرده است. موارد پیچیده ای وجود دارد که این مشکل را برای اکثر فدراسیون ها به وجود آورده است و امیدوارم به زودی این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید