برگزاری هفتمین اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان با 22 بازیکن به دعوت کمپدلی


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877516

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران 16 ورزشکار بزرگسال و 6 ملی پوش نوجوانان را به هفتمین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون های آسیا، بازی های آسیایی و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کند که یکی از این رقابت ها با چند تن همراه است. دیدارهای تدارکاتی در صربستان

این تیم که ششمین اردوی تدارکاتی خود را از 15 تا 19 خرداد ماه برگزار کرده است، هفتمین اردوی خود را از روز یکشنبه 5 خردادماه در کمپ تیم ملی والیبال نوجوانان دختر آغاز خواهد کرد که تا روز یکشنبه 19 تیرماه ادامه خواهد داشت.

الساندرا کمپبل برای به حداکثر رساندن پتانسیل والیبال بانوان و توجه به حمایت آن برای داشتن تیم ملی قدرتمندتر در آینده، علاوه بر دعوت از بازیکنان بزرگسال، از شش بازیکن جوان برای حضور در هفتمین اردوی تیم ملی دعوت کرد.

شبنم علیهانی، منا دریس محمودی، زهرا کریمی، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درگزانی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی در لاسی ایهای ماهها.

سیده نگار هاشمی، شقایق حسنخانی، ستایش حسینی، دیانا رشیدی، مبینا رستمی و زهرا محمدزاده 6 بازیکن دعوت شده تیم ملی جوانان به اردو هستند که از روز پنجشنبه 9 تیرماه به هفتمین اردوی تیم ملی اضافه می شوند.

صدیحه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کامدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، سمیرا ایمانی و بهاره نیازی (مربی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس آدنو (درمانگر) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان این کشور هستند. اردوگاه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید