بسیج؛ سند افتخار حضور جهادی ملت ایران در برابر دشمنان و منافقین است


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913370

احمدعلی مقدم گفت: فعالیت های بسیج و بسیجیان همواره درخشان و پربار بوده و هفته بسیج فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی امام راحل و ارج نهادن و قدردانی از این جانفشانی ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج; این منطق قوی و از ابداعات و مواهب الهی امام راحل بود و با برنامه ریزی علمی ایشان شکل گرفت تا جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، علمی و … پیروز باشد. تهاجمات، و دشمنان همیشه پیروز خواهند شد. او عهد کرد که این نظام و کشور را نامگذاری کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی افزود: بسیج نهادی مقدس و از برکات بارز انقلاب اسلامی و سند پرافتخار حضور جهادی ملت ایران در برابر دشمنان و منافقین است. مکتب امام راحل نیر که هرگز متوقف نمی شود اما سرعت این حکیم هر روز بیشتر می شود و الگویی برای اتحاد و حرکت مردم کشورهای دیگر شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی): بسیجی دارای اخلاق اسلامی است، اما این اخلاق ریا نیست، او در آبادانی دنیا فعال است، اما نه از دنیا پس بسیجی. موسسه ای کم هزینه اما سرشار از برکات و دستاوردها، به همین دلیل در کشور ما به کانون افتخار و قدرت تبدیل شده است و در هیچ جای دنیا نمی توانید موسسه ای را پیدا کنید که بتواند تمام نیازهای کشور را برآورده کند: پزشکی. ، علم، اختراعات و ابداعات با تأمین امداد، اقتصاد، امنیت و غیره، بدون مزد و تعهد، برای رضای خدا و اطاعت از هدایت او، خودجوش تلاش کنند و همیشه آماده باشند تا میدان را در میانه بریزند. این مهمترین ثمره انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت روحیه بسیج مردمی مهم ترین راه اقتدار و مقابله با بیگانگان است، گفت: بسیجی همواره مسئولیت پذیر، فداکار و مخلص است و بسیج پاسدار ارزش های انقلابی و دینی است و دشمنان اسلام نیز فهمیده اند که تنها راه تضعیف این نظام تضعیف بسیج است و از این رو نیروهای بسیجی مردمی مانند: حزب الله، جبهه مقاومت، حشد الشعبی و… تشکیل می شوند. می تواند جهان اسلام را از طمع استکبار و استعمار جهانی نجات دهد.

مقدم ادامه داد: بسیجیان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ جهاد و شهادت تهدیدات و تحریم های بیگانگان را به فرصتی مغتنم برای رشد و سربلندی کشورمان تبدیل کردند تا نخبگان بسیجی ما در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه پیشرفت نظامی و علمی دشمنان را غافلگیر کرده اند، لذا هفته بسیج بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روحیه تفکر بسیجی در بین مردم به ویژه جوانان است.

وی تصریح کرد: بسیج نه تنها یک نیروی نظامی و امنیتی، بلکه یک تفکر و فرهنگ است که از بطن جامعه نشات می گیرد و متعلق به همه آحاد مردم است، همانطور که در فتنه ترکیبی کنونی شاهد بودیم که بسیج پیوسته در میدان رهبری و نبرد با آنان یاغی داخلی و تجزیه طلب هستند و هر روز شاهد شهادت این عزیزان هستیم لذا خون شهدا به ویژه شهدای بسیجی مایه بقای این عزیزان است. این انقلاب

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه امام راحل این تشکل جهادی خودجوش مردمی را برای ضدیت، بصیرت و پیروزی جهان اسلام به وجود آوردند، اظهار داشت: بسیج; مهمترین پشتوانه و پشتوانه انقلاب و امنیت مردم این است که ایستادگی جهادی بسیجیان در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی جای تجلیل و تجلیل دارد. آنها با شکست مواجه می شوند زیرا بسیجیان هوا را می شناسند و دشمن را می شناسند و از آنجایی که برای وظایف خود مزدی نمی گیرند یاد گرفته اند که دفاع از نظام را ضروری بدانند.

مقدم تصریح کرد: کارنامه بسیج و بسیج همواره درخشان و پرثمر بوده و هفته بسیج فرصت مناسبی است تا با آرمان های والای انقلاب اسلامی امام راحل تجدید میثاق کنیم و از این ایثارگری ها و ایثارگران تجلیل و قدردانی کنیم. برکات این خانواده بزرگوار بر هیچکس پوشیده نیست، لذا برای مبارزه با جنگ نرم و انجام گام دوم انقلاب نیازمند جوانان بیدار بسیجی هستیم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با بیان اینکه بسیج باعث ایجاد رعب و وحشت دشمنان شده و هدف نهایی و مقدس آن پیروزی اسلام و عاقبت مسلمین بوده است، اظهار داشت: بسیج مردمی را در حال انجام است. و خاطرنشان کرد: روحیه جهادی ملت ایران همواره ناجی آنان در مواقع سختی بوده است. آنچه که با تکرار بی نتیجه ناآرامی ها دشمن را ناامید و خشمگین کرده است، ترویج و گسترش تفکر بسیجی در بین ملت ماست، بنابراین مهم ترین راه برون رفت از بحران کنونی کشور، اتخاذ سبک حکومت داری بسیجی است.
این انقلابی است و تفکر بسیجی را تقویت و گسترش می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید