بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است/ تفکر بسیجی به ورزشکاران در میدان های پیروزی کمک می کند.


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913654

تعدادی از ورزشکاران سیستان و بلوچستان بسیج را مظهر اقتدار و امنیت کشور دانستند و گفتند: بسیج مظهر عزت ایران اسلامی و مظهر خدمت صادقانه در مسیر پیشرفت، توسعه و امنیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس شیبک مربی تیم ملی ووشوی ایران در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به مکتب بسیج اظهار داشت: بسیج مکتب فکری و چارچوب علمی و عملی زندگی اجتماعی در این دنیای پرتلاطم و سرکش است. و بسیجی است یعنی دانستن راز و راز این دنیای آشفته آماده شدن برای رویارویی با موانع و مشکلات و فراهم آوردن همان شرایط بدون تعصب، پاکیزه و زیبا در دنیایی پر از مسئولیت و تعهد.

وی افزود: کلمه بسیج راهنما و چراغ راه وزرا نیست بلکه وزرا برای خدمت به بندگان خدا بدون شرم با یکدیگر رقابت می کنند.


شیبک تصریح کرد: در جامعه بسیجی نه تنها جنگ قدرت وجود ندارد، بلکه مردم به دلیل اعتقاد به اینکه شایسته ترین افراد متولی امور هستند، از زیر بار ریاست دوری می کنند و دیگران را در اولویت قرار می دهند، مانند هشت سال پاسداشت مقدس که آنها نمی خواستند فرمانده باشند، بلکه در کسوت بسیجی ساده و برادر خدمت کنند.


رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان با بیان اینکه رضایت در مدرسه بسیج حرف اول را می زند، ادامه داد: در مدرسه بسیج نه تنها از روی دلسوزی و رغبت، دزدی و اختلاس و سوء استفاده از امکانات عمومی برای نفع خود و اقوام.از اقوام خبری نیست اما کارمندان دولت مقید به حقوق و امکانات مادی کمتری متناسب با مقام و شغل بالاتر خود هستند، نه اینکه مدیران بیشتر از دیگران کار کنند سطح لذت آنها زیاد باشد. برابر بیشتر – بزرگتر از زیردستانشان.


وی اذعان داشت: در جامعه بسیجی جایی برای ارتشاء، پارتی بازی، دعوا و توطئه، تبعیض و تضییع حقوق وجود ندارد. همه می توانند برای احقاق حقوق خود به کمک سایر شهروندان امیدوار باشند و نیازی به انجام هر کاری برای احقاق حقوق خود ندارند.


شیبک گفت: در جامعه بسیجی که عاقلتر، داناتر، باتقواتر، قویتر و با اخلاقتر باشد، شایستگی بیشتری برای پرکردن جایگاه مسئولیت دارد. چاپلوسان، چاپلوسان و عناصر قومی و حزبی نمی توانند وارد سیستم حکومتی شوند. و امیدواریم مسئولان ما به فکر بسیجی و پیرو مکتب بسیجی باشند تا مردم همواره در راه پیشرفت و عزت کشور در کنار آنان باشند.



بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است


محمد رسول زورکی کمک داور فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بسیج حس مشترک همه مردم ایران و ایرانی است و اینگونه بودن نوعی خدمت به سخنان امام خمینی (ره) است. ).


وی با بیان اینکه بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است، گفت: بسیج ارتش مخلص خداست. این گفتار امام راحل جمله ای پرمعنی است که وجود گروهی از ارزشمندترین و برگزیدگان ترین و روشن ضمیرترین انسانها را تداعی می کند که اندیشه و تصمیم و گفتار و مسئولیت آنان جز کسب رضایت الهی است.



مشارکت و انقلابی بودن یکی از ویژگی های فرهنگ بسیجی است

امید آرامی از رزمندگان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه فداکاری و انقلابی بودن یکی از ویژگی های فرهنگ بسیجی است، اظهار داشت: ایثار، شهادت طلبی، فداکاری در کار، جهادی و انقلابی بودن و… استقامت از ویژگی های فرهنگ بسیجی است.


وی گفت: احساس مسئولیت و تعهد در قبال انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان وحدت و همدلی مردم ایران را در دفاع از میهن اسلامی به بهترین نحو به نمایش گذاشتند. راه ممکن “



بسیجیان مردمی بی ادعا در عرصه خدمت به مردم هستند


احمد داروجی مربی و ورزشکار ووشو در گفتگو با خبرنگار پهرا با بیان اینکه هر چه داریم از بسیجیان است، اظهار داشت: من یکی از قهرمانان شهرستان ایرانشهر هستم و مهمتر از آن بسیجی و بسیجی بودن است. مهم من افتخار دارم و هر چه داریم به برکت بسیج ماست.


وی افزود: بسیج یعنی مردم و معنای واقعی آن خدمت خالصانه و بی ادعا به مردم است و به دستورات مقام معظم رهبری که خود بسیجی هستند عمل می کنند.


این قهرمان ووشو تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام باید بدانند که هرگز نمی توانند به موجودیت بسیج آسیبی وارد کنند و خاندان خیر زنده خواهند ماند.



یکی از اهداف بسیج ورزشکاران الگوبرداری از شهداست

سیدرضا موسوی دبیر کمیسیون رزم و مبارزه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج ورزشکاران الگوسازی از شهدا است، گفت: باید در این مسیر حرکت کنیم تا الگوی ما افراد مومن، متعهد، متدین، تحصیلکرده و انقلابی و شهدای الگو هستند.


وی با اشاره به اهمیت قرار گرفتن جان شهدا و الگوپذیری در جامعه گفت: در بسیج جلمه شهید ابراهیم هادی از شهدای دیرینه ای است که تمام وجود خود را برای اسلام، دین خدا و انقلاب فدا کردند. و بهترین الگو برای جوانان امروز ما هستیم

خدمات بسیج در روزهای سخت کشور بر هیچکس پوشیده نیست

داوود عادلی یکی از ورزشکاران چابهاری و مربی ووشو در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: در خصوص بسیج باید گفت که بسیج نه از بین می رود و نه برمی گردد و نه ضعیف می شود بلکه با رشد خواهد کرد. هر روز گذشته

وی با بیان اینکه بسیج در کشوری مانند ایران ریشه دوانید و رشد کرد، تصریح کرد: در حال حاضر مشاهده می شود که بسیج در کشورهای منطقه الگو گرفته و پایه های این خاندان خیر گذاشته شده است.

عادلی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها به کمک کشور آمده است، یادآور شد: در تمام روزهای سخت کشور از جمله بیماری کرونا و بلایای طبیعی که در اقصی نقاط کشور رخ داد، اولین سازمان که به یاری مردم شتافت، بسیج بود و مردم هم قدردان آن هستند.» جهادگران ناخواسته هستند.

این وزیر چابهار با اشاره به اینکه بسیج به عرصه ورزش توجه زیادی دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از قهرمانان ورزشی شهرستان چابهار و نقاط مختلف استان از بسیجیان هستند که در مواقع ضروری به یاری مردم شتافتند. بسیج و جهاد.

عادلی با بیان اینکه امروز نام بسیج به تیری به قلب استکبار جهانی تبدیل شده است، گفت: اگر همه دشمنان و مخالفان دیده می شوند که علیه بسیج و شخصیت بسیج کار می کنند به این دلیل است که این قدرت مخلصانه و در خدمت قدرت است. آنها چنین قدرتی را در دولت نمی خواهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید