بسیج معادلات دشمن را بر هم زد/آلمان به خون ملت ایران آغشته است


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913783

فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش اقتدار بسیج:

فرمانده سپاه قدس گیلان در دوران دفاع مقدس با ورود معادلات دشمن را به هم زد و گفت: آلمان که اکنون مدعی است حقوق بشر در ایران را رعایت نمی کند، دستش به خون ملت ایران آلوده است. زیرا در دوران دفاع مقدس از انواع سلاح های شیمیایی علیه آن استفاده کرد. مردم ایران تلاش کردند و باعث قتل های زیادی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم اقتدار بسیج در مصلی رشت با بیان اینکه همه انقلاب های الهی سه رکن مکتب، رهبری و عهد دارند، اظهار داشت: همه انقلاب های الهی دارای سه رکن مکتب، رهبری و عهد هستند. تمام نقشه های نظام استعماری را بر باد داد و راه پیروزی ملت های آزادی خواه را نجات داد.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به عدم انحراف در نظام جمهوری اسلامی پس از رحلت امام راحل (ره)، گفت: همه انقلاب های دنیا پس از رحلت رهبرشان منحرف یا نابود شدند و تنها انقلابی که انقلاب اسلامی را رقم زد. وجود نداشت و حتی اهداف او تغییر کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف نظام جمهوری اسلامی در 44 سال گذشته گفت: حمایت از مظلومان، محرومان جهان و مبارزه با ظالمان و مفاسد در اقصی نقاط جهان از مهمترین موارد است. اهداف جمهوری اسلامی که تا قیام حضرت مهدی باقی مانده است.» (عج) باقی خواهد ماند.

عبدالله پور با بیان اینکه امام راحل (ره) تنها کسی بود که ملت ایران را می شناخت، تصریح کرد: امام راحل (ره) در وصیت نامه خود اشاره کردند که مردم ایران بهتر از مردم عصر رسول الله و با او در مورد قوانین در سرتاسر تاریخ کار بسیار خوبی انجام داد.

وی با اشاره به جنایات آلمان علیه ملت ایران در دوران دفاع مقدس، گفت: کشور منحوس آلمان که اکنون مدعی است حقوق بشر در ایران را رعایت نمی کند، دستش به خون ملت ایران آغشته است. در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران انواع سلاح های شیمیایی را آزمایش می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس بسیار موثر دانست و افزود: بسیج با ورود به دوران دفاع مقدس معادله دشمن و بعث عراق را به هم زد. رژیم و باعث شد یک متر از خاک جمهوری اسلامی جدا نشود.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه بسیج باید در عرصه های مختلف از جمله مسائل فرهنگی ورود کند، گفت: بسیج باید در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ورود کند و بسیاری از مشکلات را حل کند اما گاهی شاهد بودیم که در گذشته از ظرفیت بسیج استفاده نمی شد.

وی با بیان اینکه بسیج گوش به فرمان ولی فقیه است، گفت: بسیجی گوش به فرمان رهبری و ولایت مداری را با عشق و وجود چندین هزار شهید بسیجی در دوران دفاع مقدس، حافظ ولایت است. حرم و حافظ امنیت این را نشان می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید