بعد از 3 سال تمرین نمی توانیم قول مدال بدهیم


ساعت: 14:59
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887705

توضیحات هدف تیراندازی تیم ملی از شرایط

تیم ملی هدف پروازی کشورمان گفت: برای کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی تلاش می کنم اما قولی نمی دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرضیه پرویز نیا، تیرانداز تیم ملی ظفرازس در خصوص حضور در بازی های کشورهای اسلامی گفت: از نظر آمادگی باید بگویم 6 ماه است که در اردو بوده ایم و امیدوارم بتوانیم از پس کارهایی که برای خودمان می افتد برآییم. کشوری با مهارت ها و استعدادهای ما.

یکی از اعضای تیم ملی هدف پروازی کشورمان درباره حریفان خود در بازی های کشورهای اسلامی گفت: حریفانی قدرتمند و در سطح جهانی هستند مانند ترکیه، کویت، قطر، لبنان و… که تجهیزات و امکانات بیشتری نسبت به ما دارند. و 12 ماه در سال تمرین می کنند.» هستند، اما ما این شرایط را نداریم، بعد از 3 سال این شروع کار ما بود، اما امیدوارم بتوانم مردم ایران را خوشحال کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با حریفانی که نام بردید، فکر می کنید چه نتایجی می گیرید و برای مسابقات دیگر آماده می شوید، خاطرنشان کرد: مسابقات کسب سهمیه از مهرماه آغاز می شود و هر چه بیشتر در مسابقات بین المللی و خارجی شرکت کنیم، امتیاز بیشتری کسب می کنیم. خواهد گرفت مثبت است و آمادگی ما بالاتر و بالاتر می رود. بازی های کشورهای اسلامی تجربه خوبی است، ما بعد از 3 سال تعطیلی شروع کردیم و 6 ماه است که در اردو هستیم، اما تیراندازی رشته ای است که در دراز مدت نتیجه می دهد. آمادگی خوب است، اما نمی توانید قول بدهید زیرا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید