بلایی که آجورلو در انتقال قیدی سر استقلال آورد

بلایی که آجورلو در انتقال قیدی سر استقلال آورد

مهدی کایدی بازیکن 25 ساله استقلال که فصل گذشته به شباب الاهلی امارات پیوست، تابستان امسال به صورت قرضی یک میلیون و صد هزار یورویی به استقلال بازگشت. بر اساس سند منتشر شده از سوی باشگاه استقلال برای سازمان خصوصی سازی مشخص شد که برای این انتقال 250 هزار یورو برای رضایت نامه و 850 هزار یورو برای دستمزد پایه و گزینه قرارداد مهدی قیدی در نظر گرفته شده است. اما باشگاه استقلال برای این مشکل حتی یک دلار هم به باشگاه الاهلی امارات پرداخت نکرده است!

نکته جالب اینکه مسئولان باشگاه استقلال از دیدار با مدیران الاهلی بسیار خوشحال شدند و همکاری مسئولان این باشگاه با استقلال را غافلگیرکننده خواندند.

طبق قرارداد آجورلو با باشگاه الاهلی قطر، الاهلی می تواند به ازای هر ماه تاخیر در پرداخت مبلغ رضایتنامه، استقلال قیدی را 10 درصد از مبلغ کل جریمه کند. یعنی هر بار 25 هزار دلار! همچنین مسئولان باشگاه الاهلی می توانستند این اقدام را از حدود سه ماه پیش با پرداخت 300 پوند برای شکایت به فیفا آغاز کنند و پرونده خود را برای عدم پرداخت حق بیمه برای دریافت جریمه ماهانه همراه با دریافت اصل درخواست آغاز کنند. .

اما در گفتگوی مدیران استقلال با نمایندگان باشگاه الاهلی امارات مقرر شد بدون احتساب جریمه دیرکرد – پیش بینی شده در آجورلو – قبل از سال جدید (تا پایان اسفند) این مبلغ پرداخت شود.

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: با این حال مدیران سابق باشگاه استقلال در رابطه با قرارداد قرضی مهدی قیدی منافع باشگاه ما را در نظر نگرفتند اما اتفاقا مدیران این باشگاه اماراتی حسن نیت خود را نشان دادند. ، نه تنها بابت تاخیر در وصول طلب خود از باشگاه استقلال جریمه ای در نظر گرفتند، بلکه با وجود گذشت چندین ماه از آن زمان، موافقت کردند که مبلغ مورد توافق را طی این ماه و ماه بعد در چند قسط از باشگاه استقلال دریافت کنند. آخرین مهلت پرداخت تا فتح الله زاده و همراهانش غافلگیر و شرمنده شوند

این خودی تاکید کرد: این رفتار نشان از دوستی و برادری مدیران باشگاه امارات با باشگاه استقلال دارد در حالی که مدیران قبلی فقط بدون در نظر گرفتن منافع استقلال قراردادها را امضا کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید