بلایی که داور بر سر پرسپولیس آورد – نفت سر یحیی

بلایی که داور بر سر پرسپولیس آورد – نفت سر یحیی

دو دیدار اخیر پرسپولیس بسیار جنجالی شد و جنجال های زیادی به پا کرد، حتی قبل از آن نیز با وجود برتری پرسپولیس مقابل ذوب آچان، به گفته کارشناسان داوری، پرسپولیس پنالتی نگرفت. به گفته کارشناسان، در دیدار مقابل فولاد مود، فنادی فر برای پرسپولیس پنالتی نگرفت و در بازی با آلومینیوم هم پنالتی مقابل ترابی نداشت.

یحیی گل محمدی در کل مربی آرامی است اما گاهی مثل دو بازی اخیر پرسپولیس و دربی برگشت فصل قبل کمی دیوانه می شود و همین باعث می شود بعد از بازی با آلومینیوم حرف های جنجالی درباره داوری بزند. شاگردان گل محمدی صدر از سپاهان جدا شدند و تحت فشار زیادی هستند. پرسپولیس در 180 دقیقه اخیر گلی نزده و تنها یک امتیاز کسب کرده است.

بنابراین بازی این هفته مقابل صنعت نفت برای یحیی و تیمش اهمیت زیادی دارد و او به هر حال خواهان کسب 3 امتیاز این بازی خارج از خانه است. پرسپولیسی ها در روزهای اخیر گلایه های تلخی از داوران داشتند و خود یحیی نیز به شدت به کمیته داوران اعتراض کرده است. با این حال گل محمدی سابقه درگیری با داوری که برای دیدار این هفته پرسپولیس و صنعت نفت انتخاب شده بود دارد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، پیام حیدری، داور فوتبال همدانی کشور قضاوت دیدار حساس پرسپولیس و صنعت نفت را برعهده خواهد داشت و علیرضا ایلدروم و فرهاد سیفی نیز او را در امور داوری یاری خواهند کرد.

حیدری فصل قبل هم بازی برگشت پرسپولیس مقابل ذوب آخان در اصفهان را قضاوت کرده بود و پرسپولیسی ها که آن روزها در کورس قهرمانی بودند به نوعی در آن مسابقه متوقف شدند و چند هفته بعد قهرمانی خود را تایید کردند. قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پس از تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آچان، یحیی گل محمدی از سکوها بیرون رفت و روی چمن رفت و به شدت به داور اعتراض کرد.

پس از پایان بازی یحیی و کادر فنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم مقابل داور اعتراض کردند. به گفته آنها داور برای این دیدار وقت های اضافه کمی داد و سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش حتی یک پنالتی هم دریافت نکرده است.

سرمربی پرسپولیس که پس از جنجال های دربی سال گذشته با محرومیت سنگینی مواجه شده بود، بازی را از روی سکوها تماشا کرد، به میدان آمد و به شدت به تصمیمات پیام حیدری اعتراض کرد، اعتراض گل محمدی به حدی بود که اگر یاران یحیی جلوی او را نمی گرفتند، دست به کار شوید. منجر به برخورد خواهد شد. حالا گل محمدی و حیدری در یک بازی حساس دوباره به مصاف هم رفتند.

بازی شاگردان یحیی نیاز مبرمی به 3 امتیاز دارند و به دنبال برد در آبادان هستند. حال باید دید در پایان این دیدار چه اتفاقی می افتد و آیا باز هم مانند چند دیدار گذشته شاهد داوری پرحجم در بازی پرسپولیس خواهیم بود یا پیام حیدری و دستیارانش بدون اشتباه و منصفانه قضاوت خواهند کرد. گفتنی است آخرین جمله حیدری برای پرسپولیس بود که این تیم با اولین بازی مقابل فولاد که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید