بمب ترابری اروپا در تورین منفجر شد؟

بمب ترابری اروپا در تورین منفجر شد؟

سایت ایتالیایی Calcio Mercato اخبار جالب و تکان دهنده ای از حضور احتمالی کریستیانو رونالدو و نیمار در یوونتوس منتشر کرده است.

در روزهای اخیر عکس هایی از ماسیمیلیانو آلگری و لوئیس کامپوس، مدیر فنی جدید تیم فوتبال پاری سن ژرمن منتشر شده است. از آنجایی که باشگاه فرانسوی هنوز سرمربی جدیدی انتخاب نکرده است، آلگری در ابتدا به عنوان گزینه پاریسی در نظر گرفته شد. اما کالچو مرکاتو مدعی است که کامپس در این دیدار نیمار را به یوونتوس پیشنهاد داده است. اما بحث انتقال نیمار به یوونتوس در حالی مطرح است که گفته می شود یکی از شروط کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن، کنار گذاشتن مهاجم برزیلی از این تیم است.

نیمار 30 ساله در سال 2017 با انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد. وی تاکنون در 144 بازی برای این تیم به میدان رفته و 105 گل و 76 پاس گل از خود به جای گذاشته است. نیمار تا سال 2025 با پیاسگی قرارداد دارد.

از سوی دیگر، نسخه ایتالیایی گزارش داد که مدیر برنامه های رونالدو نیز به یوونتوس اطلاع داده که این بازیکن آماده بازگشت به یوونتوس است. رونالدو سال گذشته یوونتوس را در منچستریونایتد ترک کرد و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. این بازیکن می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند اما شیاطین سرخ سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید