بنده عزیز مقابل کیروس و برانکو و تیم ملی

هادم که در 48 ساعت گذشته بیش از هر زمان دیگری عصبی به نظر می رسید، در 11 ماه گذشته رویکرد قبلی خود را از سر گرفته و هجمه های عجیبی را علیه رسانه ها و منتقدان خود انجام داده و این بار با دور جدیدی از انتقادات، موضوعات جدیدی را مطرح کرده است.

از اعضای هیات رئیسه فدراسیون گرفته تا پیشکسوتان و اصحاب رسانه این بار به خادم حمله کردند در حالی که به نظر می رسید بحث درخشش تیم ملی باید در خانواده فوتبال اتفاق نظر ایجاد کند اما فدراسیون چنین احتمالی را ارزیابی نکرد. همانند ماه های گذشته جو منفی جدیدی در خانواده فوتبال ایجاد کردند.

از برخی اظهارات هادم خبرساز گرانقیمت که در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت و با موجی از انتقادات مواجه شد، بگذریم.

* قسمت جدید؛ بنده این بار پیش کیروش و حامیانش!

بنده در حماسه! اولین رنکینگ آسیا به این موضوع اشاره می کند که تیم ملی در گذشته و زیر نظر کارلوس کی روش ماه ها اتفاق افتاده است. او این بار عملکرد تیم ملی را تاریخی و بی سابقه می داند که باعث ناراحتی اهالی فوتبال به خصوص کیروش ها که دو صعود متوالی او در جام جهانی را به خاطر دارند، برانگیخته است.

تیم ملی در زمان برانکو ایوانکوویچ هم به زیر 20 رسید و به جام جهانی راه یافت اما ظاهرا چنین خاطرات شفاهی در کتاب عزیز هادم یافت نمی شود.

* تایید اظهارات جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال

عزیزی هادم در ماه های اخیر با استفاده از کلیدواژه «ارزان ترین صعود» سعی کرده به این موضوع به عنوان کیفیت مدیریت خود اشاره کند. از سوی دیگر اسکوچیچ بر اساس مربی منتخب خود نبود و در دوره قبل انتخاب شد. ضمن اینکه قرارداد و رقم مالی قرارداد با آن نیز به امضای فدراسیون قبلی رسیده است. نکته دیگر اینکه خادم در سال گذشته حدود 100 میلیارد از دولت دریافت کرده است که بیشتر آن برای تیم ملی هزینه شده است و بنابراین در بررسی چنین ادعایی باید دقت کرد که آیا واقعاً صعود ارزانی بوده یا خیر. نه

* آقای رئیس جمهور تا کنون کجا بوده اید؟

فرض کنید! عزیزی هادم متولد 1956 است! یعنی در اولین صعود ایران به جام جهانی یک ساله بود! پس او حق دارد این صعود به آرژانتین را به یاد نیاورد، اما صعود به ملبورن چطور؟

یعنی فرض کنید عزیزی هادم روز بازی ایران و استرالیا رئیس فدراسیون فوتبال بود و در ملبورن بود. بعید است با روشی که از او می دانیم، یک سیلی آبدار به هواداران 80 میلیونی تیم ملی بزند!

از طرفی شهاب الدین آن روز جوان بود و اگر آن روزها را به یاد نیاورد، دیگر فوتبالیست نیست.

یا صعود تیم برانکو در جام جهانی آلمان با حضور رئیس جمهور وقت و پیروزی مقابل بحرین که منجر به انتقام شکست در منامه شد… اگر شهاب الدین بود چه بر سر ما می آمد. رئیس فدراسیون به جای دکتر دادکان ؟!

اگر علی کفاشیان بود چه کتاب هایی از پیروزی مقابل کره جنوبی و سه پیروزی متوالی در فینال که منجر به صعود شد، می نوشت!

یا اگر مهدی تاج بود تیم ملی در زمان او به عنوان دومین تیم ملی جهان به روسیه رسیده بود و خدای ناکرده بهترین نتایج تیم ملی در جام های جهانی کسب شد!

* عدم اطلاع عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال

عزیزی هادم تقریبا هیچ چیز از گذشته فوتبال ایران نمی داند و اگر می دانست بعد از صعود ایران به جام جهانی این حرف عجیب را نمی زد که تیم ملی حتی با تساوی در بحرین جام ملت ها را از دست می داد.

عجیب است که نمی داند تیم سوم از گروه ایران به جام ملت ها می رسد و تیم چهارم گروه همچنان امیدوار است که به جام ملت ها برسد. اطلاعات او از فوتبال ایران به معنای واقعی کلمه ناقص است که اگر ناقص نبود هرگز نمی گفت ما در رده چهلم جهان هستیم و الان بهترین رنکینگ را داریم. ما بارها و بارها در رنکینگ فیفا در رده هفدهم تا بیستم قرار داریم و سال هاست که به همراه برانکو و کویروس آقای آسیا و بهترین تیم قاره شده ایم.

برخی معتقدند از آنجایی که عزیزی خادم فوتبال نیست، هر اتفاقی را که می‌افتد سریعاً پخش می‌کند و از او شعر می‌سازد و به همین دلیل در ساعات پایانی سعی می‌کند برای ادامه افتخارات شما، از هر دعوتی چه در تلویزیون و چه در رادیو بی‌اعتنا باشد. در رسانه ها.

دیدگاهتان را بنویسید