بهائیت یک فرقه انحرافی است که سابقه ای در حدود 20 قرن دارد

ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802164

حجت الاسلام علیرضا روزبهایی گفت: اگر جشنواره پوستر و کاریکاتور بهائی خشم استکبار را برانگیزد به این معناست که کار ما موثر است و باید ادامه پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; اختتامیه دومین جشنواره سراسری پوستر و کاریکاتور مقدس حلقه بهاییان خیانت امروز (30 دی) در سالن میلاد کرج برگزار شد.

رئیس دفتر بهائیت سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به حضار گفت: بهائیت فرقه ای انحرافی با حدود 20 قرن سابقه است.

حجت الاسلام علیرضا روزبهایی ادامه داد: این فرقه ضاله با اظهارات دروغ جوانی به نام علی محمد شیرازی شروع شد و بر بالاترین و با ارزش ترین نقطه شیعه متمرکز شد.

وی ادامه داد: این دین در ابتدای شکل گیری مورد توجه جریان های استعماری قرار گرفت و این روند حمایتی تا امروز ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سنای آمریکا چند روز پیش قطعنامه ای علیه ایران صادر کرد و اصل این اقدام ادامه حمایت از فرقه بهائیت است.

حجت الاسلام روزبهایی ادامه داد: روز گذشته صفحه اول سایت بی بی سی به مقاله ای در مورد بهائیان ایرانی اختصاص داشت.

وی گفت: دنیای استکبار حیثیت خود را فدای فرقه بهائیت می کند و سالانه میلیاردها ریال برای ترویج دین هزینه می کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: استکبار از هر فرصتی برای ترویج بهائیت استفاده می کند و با برگزاری همایش ها و جشنواره های متعدد به دنبال ترویج و گسترش این فرقه ضاله است.

حجت الاسلام روزبهایی ادامه داد: کل سیستم رسانه ای غرب و شبکه های مخالف فرقه بهائیت تبلیغ گسترده ای دارند و از هر فرصتی برای گسترش این فرقه استفاده می کنند.

وی افزود: بر اساس تاریخچه، منابع و استفاده از هنر هنرمندان، آثاری مرتبط با فرقه سرگردان بهائیت خلق کرده ایم که خشم استکبار را برانگیخته است.

این کارمند در جلسه ای با پرستاران گفت: اگر نگویی، می گویند.

حجت الاسلام روزبهایی ادامه داد: اگر جشنواره پوستر و کاریکاتور بهائی خشم استکبار را برانگیزد به این معناست که کار ما مؤثر است و باید ادامه یابد.

وی افزود: باید مردم را نسبت به این فرقه ضاله روشن کنیم تا فریب تدبیر علیه استکبار غرب در بهائیت را نخورند.

این مقام مسئول تاکید کرد: بهائیان که خود آشکارترین خشونت ها را در دین خود دارند، با انسانیت بازی می کنند، محبت مادر و فرزند را نادیده می گیرند، خشن ترین جنایات را علیه زنان انجام می دهند و ادعای خود را در دنیا دارند. حقوق بشر را اعلام می کند.

حجت الاسلام روزبهایی گفت: وظیفه ماست که این چهره کریه فرقه انحرافی بهائیت را به تصویر بکشیم و با زبان هنر مردم را نسبت به این مهم آگاه کنیم.

وی ادامه داد: ما باید راوی مظلومیت و کاستی های این دین مردم باشیم تا دشمن این ماجرا را به نفع خود تغییر ندهد.

این مقام مسئول افزود: فرقه بهائیت 12 آموزه دارد که آموزه های خانه این فرقه است و برای پی بردن به کاستی های دین باید خوانده شود.

حجت الاسلام روزبهی در خاتمه خاطرنشان کرد: هنرمندان باید بدانند که پایان جشنواره آغاز راه است و این قلم ها نیاز به جوشش و فعالیت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید