بهبود چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 97 کیلوگرم / محمدی برای بازگرداندن نایب قهرمان تیم ملی از چوبه دار بیشتر تلاش می کند.


زمان: 09:01h
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855836

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 97 کیلوگرم از سوی ستاد تنظیم شد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی که در آذرماه 1400 اعلام شد، نحوه برگزاری مرحله نهایی انتخابی دسته تا 97 کیلوگرم را برای حضور در مسابقات جهانی صربستان بهبود بخشید.

در ادامه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در تنکابن، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم های ملی در اوزان مختلف خبر داد.

در این چرخه در حدود 97 کیلوگرم عنوان شد که:

با توجه به مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی در دسته 97 کیلوگرم، فینال مرحله انتخابی تیم ملی بین محمدحسین محمدیان و محتبی گلیج برگزار می شود و نایب قهرمان تیم ملی در این دسته برای کسب 2 مسابقه به رقابت می پردازد. پیروزی. از 3 نبرد.”

این در حالی بود که در چرخه اعلام شده در آذرماه سال گذشته، اولین مورد به شرح زیر بود:

«مورد اول – اگر نفر اول مسابقات قهرمانی کشور بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا کسب کند، از جام حذفی و به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راه پیدا می کند. از طرفی اگر مجتبی گلیج هم بتواند قهرمان جام شود. برای کسب عنوان قهرمانی، در این صورت فینال مسابقات انتخابی تیم ملی فقط بین این دو کشتی گیر برگزار می شود و در صورتی که مسابقات انتخابی تیم ملی در کشور برگزار شود، در صورت پیروزی در اولین کشتی، نایب قهرمان. نایب قهرمان کشور می شود “برنده می شود؛ در غیر این صورت نایب قهرمان تیم ملی با 2 برد از 3 مسابقه مبارزه می کند.”

کادر فنی باید فوراً مغایرت را در نحوه اجرای چرخه وزنه 97 کیلوگرم اصلاح کند و حق مبارزه نباید تضییع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید