بهترین دوچرخه کوهستان 2022 را به شما معرفی می کنیم


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818710

ما لیستی از 12 دوچرخه کوهستانی در حال رشد برای سال 2022، از XC و Low Country whip گرفته تا دوچرخه های کامل اندرو و هر دوچرخه کوهستانی که نیاز دارید، گردآوری کرده ایم، و می خواهیم شما را با انواع مختلف دوچرخه های کوهستان آشنا کنیم. بیایید با آنها آشنا شویم و برای خرید مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دوچرخه های کوهستانی که سال آینده از سایت دوچرخه می آیند کم نداریم و با کمی شانس می توانید چندین دوچرخه برای فروش پیدا کنید و مطمئناً با این سه دوچرخه کوهستانی (Raaw Jibb، Pivot 429 و دیگر Guerilla Gravity Trail Pistols) می توانید پیدا کنید. ما نباید نگران تمام شدن دوچرخه های کوهستانی در سال آینده باشیم. ما لیستی از 12 دوچرخه کوهستانی در حال رشد برای سال 2022 از XC و Whipps در پایین گرفته تا دوچرخه های کامل اندرو و هر دوچرخه کوهستانی که نیاز دارید تهیه کرده ایم و در این مطلب می خواهیم شما را با انواع دوچرخه های کوهستان آشنا کنیم تا با آن ها آشنا شوید. و مشکلی در خرید ندارند.

دوچرخه های XC / Downtry:

با سنگین‌تر شدن و گران‌تر شدن دوچرخه‌های تریل، مردم ترجیح می‌دهند از دوچرخه‌های سبک‌تر و ارزان‌تر استفاده کنند. و برای بازگرداندن سرعت دوچرخه خود می توانید زندگی جدیدی در تولید دوچرخه های کوهستانی جدید ایجاد کنید. حتی این دوچرخه کاملاً جدید ساخته شده است که شامل دو نسخه اصلی در سال جاری در بخش XC Santa Cruz Blur (همچنین با نام جولیانا وایلدر) و اسکات اسپارک است. هر دو به زودی در بخش بررسی دوچرخه ما به طور مفصل مورد بحث قرار خواهند گرفت


دوچرخه های XC / Downtry


دوچرخه کوهستان Pivot 429


Pivot 429، با هندسه پیشرفته و حرکت 120 میلی متری از طریق طراحی تعلیق DW-Link، ادعا می کند که رانندگی طبقه بندی شده ای را ارائه می دهد. بله، در حالی که Transition اولین مهمانی های محرک ارزان قیمت را در قسمت پایین کشور برگزار می کند و از نظر مقرون به صرفه بودن از سایر رقبای بوتیک در آمریکای شمالی پیشی می گیرد، Pivot با قاب کربنی بسیار شبیه به Ibis Ripley AF (صفحه بعدی) است. اگرچه به جای چهار گزینه پنج گزینه وجود دارد – زاویه سر در 66 درجه 1 درجه تیزتر است، زنجیرها یک مو هستند. 430 میلی متر کوتاه تر است و BB با 340 میلی متر ادعا شده کمی بلندتر است. اگر هنوز برای شما خیلی پیشرفته به نظر می رسد، یک تلنگر به شما امکان می دهد BB را 7 میلی متر بالا ببرید و زاویه سر را تا نیم درجه کج کنید. به گفته Pivot، 429 از فناوری کربن جدید فوق سبک Hollow Core استفاده می کند که 300 گرم وزن نسبت به فریم قبلی کاهش می دهد، در حالی که بسته به اندازه، احساس یک سواری سفارشی می کند.


دوچرخه های کوهستان تپانچه راهرو جاذبه چریکی

Guerilla Gravity مستقر در دنور، کلرادو، رویکرد منحصر به فردی برای طراحی و ساخت دارد. برخلاف اکثر برندها، GG در واقع قاب های کربنی خود را در کلرادو می سازد، اما با طراحی مدولار و استراتژی فروش مستقیم، می تواند رقابتی باقی بماند. جزئیات از هوافضای او گرفته شده است. فرآیند تولید Revved به دقت محافظت می شود، اما نکته اصلی این است که لایه بندی کربن به جای دستی، خودکار است، در طول فرآیند پخت صرفه جویی در زمان وجود دارد و قاب ها پس از خروج از اجاق به سنباده کمتری نیاز دارند. عنصر رادیکال دیگر در GG USP عنصر مدولار است. با خرید کیت صندلی جدید (بله، به چنگال و کمک فنر هم نیاز دارید)، می توانید تفنگ تریلر 120 میلی متری خود را به دوچرخه اندرو گناروانا تبدیل کنید. از طرف دیگر، می توانید با طول اصلی زنجیر و اندازه چرخ بازی کنید تا کنترل دوچرخه را تنظیم کنید. هدفون Geo Adjust داخلی نیز به شما امکان دسترسی با این تعداد گزینه را می دهد، تقریباً ارزش صحبت در مورد اعداد خاص را ندارد، اما از نظر ارزش، سه اندازه ارائه شده با محدوده دسترسی از 458 میلی متر تا 523 میلی متر، 430 پایه های زنجیر میلی متری، زاویه سر 65.4 درجه، ارتفاع BB 333 میلی متر و 78 درجه ارائه شده است. یک زاویه صندلی موثر در داخل مثلث جلو برای بطری و بند تجهیزات فضایی وجود دارد و چرخ محرک 120 میلی متری برای جا دادن یک چنگال 140 میلی متری طراحی شده است.


دوچرخه های کوهستان Ibis Ripley AF

به گفته Ibis، صداهایی که هنگام دوچرخه سواری ایجاد می کنید می تواند آزاردهنده باشد که انتظارش را ندارید، این دقیقا همان چیزی است که با Ripley AF جدید دریافت خواهید کرد. این بسته یک سواری 120 میلی متری مقرون به صرفه با فریم آلومینیومی با قیمت های رقابتی و هندسه مدرن است. مانند هر موتورسیکلت Ibis، Ripley AF از طراحی ضربه‌ای DW-Link استفاده می‌کند. که در اطراف لوله شیب دار صندلی بریده شده و از بازوی متحرک خارج می شود. برای ایجاد فضایی برای بطری آب در مثلث جلویی، یک لوله خمشی S شکل وجود دارد، در حالی که ارتفاع کم و عمق زیاد درج به این معنی است که می توانید پایه های بلند را روی قطره چکان ها بیندازید و در عوض اندازه قاب را مطابق با دسترسی تنظیم کنید. ارتفاع زین را انتخاب کنید. از نظر اندازه، Ripley AF در چهار گزینه موجود است که برد آن از 425 میلی‌متر به 500 میلی‌متر در XL افزایش می‌یابد. ارتفاعات کم خط الراس موقعیت رقابتی تری نسبت به رااو جیب ایجاد می کند، اما زاویه سر 65.5 درجه چیزی جز XC است. پایه‌های کوچک 432 میلی‌متری این زنجیر باید یک ماشین چرخان را تشکیل دهند، اما Ibis همچنان ادعا می‌کند تایرهای 2.6 اینچی جدا شده‌اند. قیمت دوچرخه های کامل 99399 است و توزیع کننده Ibis UK 2Pure می گوید بهترین راه برای دریافت مدل، سفارش از یک فروشنده محلی Ibis است. دوچرخه‌های ورودی همیشه برای سفارش‌هایی با نام مشتری اولویت دارند، اگرچه 2Pure فقط در عرض یک هفته از محموله‌های جدید مطلع می‌شود، بنابراین سطح موجودی آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. سابق.


دوچرخه کوهستان Ibis Ripley AF


دوچرخه های کوهستان جیب خام

روبن ترن‌بایک با زندگی‌نامه‌ای که شامل اسکات و روح می‌شود، قبل از راه‌اندازی نام تجاری خود – Raaw Bikes – در سال 2016، تجربه کمی داشت. از آن زمان، راو تقریباً منحصراً از طریق نقدها و کلمات مثبت شهرت رشک‌آوری به دست آورده است. بله، کمی بیشتر از 120 میلی‌متر تعیین‌شده توسط قوه قضاییه پایین‌تر است، اما چون دوچرخه‌ای است که به قول روبن «به شما اجازه می‌دهد از قتل فرار کنید»، جیب آن از آلیاژ 6066 T6 استفاده می‌کند، چرخ‌های 29 اینچی دارد. در چهار سایز فریم و در رنگ مشکی خام یا مات موجود است. این دستگاه از یک طراحی اتصال چهار نواری بسیار معمولی استفاده می کند، با یک اتصال چرخشی که یک کمک فنر در جهت لوله صندلی نصب شده است، اما این جزئیات است که آن را از رقبای بزرگ متمایز می کند. تمام شفت های قطر بزرگ با پیچ های شش گوش 5 میلی متری بسته می شوند، یاتاقان های کاملاً مهر و موم شده فراوان هستند و یک اهرم دنده، بطری آب و محافظ قاب یکپارچه وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که قاب تا حد ممکن راحت است.

برای مشاهده جدیدترین و بهترین مدل های دوچرخه کوهستان می توانید به وب سایت دوچرخه سواری مراجعه کنید. docharkhestan.ir

دیدگاهتان را بنویسید