بهره برداری از بزرگراه مزداوند به روستای گنبدلی در محور مشهد – سرخس در یک سال آینده


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915383

نوری زاده گفت: پیمانکار شرکت دی در حال حاضر با نیروی انسانی فراوان و تجهیزات خوب در سه نقطه جاده اصلی مشهد به سرخس حدفاصل شهر مزداوند و روستای گنبدلی مشغول به کار است و به مردم قول می دهیم که با مستمر نظارت برای یک سال، این بزرگراه خواهد شد تراکم ترافیک از بین می رود و ما شرمنده مردم نخواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن نوری زاده فرماندار شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: با توجه به افزایش تردد خودروهای ترانزیتی در محور مشهد – سرخس و دستور مستقیم استاندار خراسان رضوی جلسه ای تشکیل شد. هفته گذشته با حضور معاون امور عمرانی استاندار و مدیران عامل دو شرکت پیمانکاری و تشییع پیکر عامر برگزار شد.

فرماندار سرخس افرود: در این جلسه مدیریت و نظارت بر پروژه بزرگراه مزداوند تا روستای گنبدلی در محور مشهد – سرخس به فرماندار سرخس محول شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم شریف سرخس گفت: با توجه به افزایش تردد کامیون و واگنی که امروز در جاده سرخس به مشهد داریم متاسفانه شاهد حوادث و اتفاقات ناگواری برای همشهریان هستیم که به بهره برداری می رسد.

نوری زاده تصریح کرد: در نظارتی که روز گذشته انجام دادیم، هم اکنون پیمانکار شرکت دی با نیروی انسانی زیاد و تجهیزات خوب در سه نقطه مشغول به کار است و به مردم قول می دهیم با نظارت مستمر به مدت یک سال، جاده اصلی مشهد به سرخس در اسرع وقت ترمیم می شود شهرستان مزداوند زیر بار ترافیک روستای گنبدلی خواهد رفت و شرمنده مردم نخواهیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید