بهره برداری از پروژه های زیربنایی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش / اشتغال 710 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802097

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

سه پروژه زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با حضور استاندار هرمزگان و رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; پیش از ظهر امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و پرویز فتح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سه پروژه زیربنایی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه گذاری 3420 میلیارد تن به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به پروژه های مورد استفاده در مراسم امروز گفت: فاز سوم طرح تامین و توزیع آب صنعتی، فاز دوم جداسازی و توزیع هوایی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش. امکانات امروز

وی افزود: با بهره برداری از فاز سوم طرح تامین و توزیع آب صنعتی، ظرفیت تولید آب صنعتی این شرکت به 30 هزار مترمکعب در روز افزایش یافت.

فتح گفت: تاسیسات جانبی و صنعتی این شرکت شامل پست ها و خطوط برق، تصفیه خانه فاضلاب، پمپ بنزین و خطوط انتقال، ساختمان و راه سازی است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: با انجام فاز دوم تفکیک هوا، ظرفیت تولید اکسیژن در این مجتمع به 11 هزار متر مکعب در ساعت، نیتروژن به 3 هزار مترمکعب و آرگون به افزایش یافت. 380 متر مکعب در ساعت.

فتح گفت: با بهره برداری از این طرح ها 710 نفر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم استخدام شدند.

هرمزگان به عنوان سومین قطب فولاد کشور شناخته می شود

مهدی دوستی مدیر هرمزگان در حاشیه مراسم افتتاحیه این پروژه ها با بیان اینکه هرمزگان اکنون به عنوان قطب سوم فولاد کشور شناخته می شود، از تدوین برنامه ها و اقدامات عملیاتی برای دستیابی به مقام اول هرمزگان در کشور خبر داد. وی گفت: همسایگی کشور با بنادر مهم کشور، دسترسی آسان به دریا و وجود زیرساخت‌های گسترده از جمله منابع معدنی مهم در شمال استان، مزیت‌های سرمایه‌گذاری استان را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه سرمایه گذاران به ویژه در حوزه فولاد و با توجه به مزیت های رقابتی موجود، افزود: صنایع فعال فولادی باید به سمت تکمیل زنجیره ارزش و راه اندازی کارخانه تولید ورق و ورق حرکت کنند. لوله های.”

استاندار هرمزگان روحیه مجموعه مدیریت فولاد کاوه جنوب کیش و بنیاد مستضعفان را عاملی مهم در دستیابی به اهداف استان و تکمیل زنجیره ارزش دانست و گفت: در حلقه های تا زنجیره ایمن سازی این زنجیره به عنوان یک مال خودم.

وی با اشاره به اقدامات صنایع برای کاهش وابستگی به منابع آب و انرژی در استان برای حمایت از تولید پایدار انرژی و پاسخگویی به چالش های این بخش، کمک به مجتمع فولاد کاوه و بنیاد مستضعفان در دو زلزله و بحران را مهم عنوان کرد. از وقوع سیل در استان هرمزگان. من صمیمانه از آن قدردانی می کنم.

دوستی همچنین ابراز امیدواری کرد که مجموعه این همکاری ها موجب افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی در استان شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید