بهسازی محور کدکن به نیشابور در بن بست وعده مسئولان


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836369

بهسازی جاده کدکن – نیشابور که طی سه سال گذشته باید بهسازی و آسفالت شده بود، به نظر می رسد همچنان بر سر وعده عملی نشده مسئولان در بن بست قرار دارد و این جاده پرحادثه همچنان ادامه دارد. صحنه تصادفات دلخراش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; بهسازی جاده کدکن به نیشابور که طی سه سال گذشته باید بهسازی و آسفالت شده بود، به نظر می رسد همچنان در بن بست وعده های محقق نشده مسئولان قرار دارد.

صبح دیروز در محور کدکن حوالی روستای طلحبخش یک دستگاه کامیون حامل صفر کیلومتر خودرو از مسیر منحرف و واژگون شد که راننده کامیون در این منطقه مجروح و به مرکز فوریت های پزشکی منتقل شد.

کم عرض بودن جاده، وضعیت نامناسب آسفالت، نبود مته خاک مناسب از جمله عوامل واژگونی و تصادفات مختلف در این جاده است که در چهار سال اخیر بارها تکرار شده و حتی قربانیان نیز گرفته است.

همه ساله در فصل بارندگی شاهد وقوع چنین حوادثی در این مسیر هستیم که هر بار خسارات مالی و جانی به همراه دارد و لازم است مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات این محور اقدام عاجل کنند.


پیگیری ها بی نتیجه بود/ محور کدکن به نیشابور نیازمند توجه ویژه مسئولان است

احمد محمدی بخشدار قدکان در خصوص وضعیت و وقوع چندین فقره تصادف در محور قدکان در روستای طلح باش گفت: جاده قدکان به نیشابور یک جاده بین شهری است که محل تردد خودروهای سنگین بر اثر مین در روستای طلح بخش از کدکن تا روستای طلحباش وضعیت خوبی ندارد.

او گفت؛ همه ساله در فصل بارندگی شاهد حوادثی مانند واژگونی، انحراف از مسیر و تصادف خودروهای سنگین و سبک هستیم که منجر به فوت و جراحت می شود.

بهسادر قدکان افزود: وجود چاله های زیاد، لبه بلند جاده، کم عرض بودن آن (بنابراین در صورت آسیب دیدن خودرو و توقف، مسدود شدن جاده) باعث نارضایتی شده است، اما پیگیری ها موفقیت آمیز نبوده و نیاز است مسیر روستایی به بین شهری باید برای آن اعتبار لازم داده شود.

محمدی گفت: بارها پیگیری های لازم از سوی فرمانداری، فرمانداری، شهرستان و اداره راه انجام شده است اما خبری از توزیع وام نیست و در صورت اعطای آن نمی شود. مسئول ساماندهی این محور است.


شورای اسلامی شهر کدکان از بی مهری چندین ساله مسئولان گلایه دارد

صفایی رئیس شورای اسلامی شهر کدکان گفت: در بازدید شورای شهر از محل واژگونی تریلر جاده کدکان، قسمت تلخ شورای اسلامی از عدم پایبندی مسئولان به وعده های خود در خصوص بهسازی جاده آسفالت انتقاد کرد.

وی افزود: همواره شاهد تصادفات ناگوار حتی در کمترین بارندگی در این جاده به دلیل کیفیت پایین آن بوده ایم که متاسفانه شورای شهر در پاسخ به مطالبات برحق مردم پیشتاز است.

صفایی گفت: با آخرین پیگیری ها مبلغی برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده که مبلغ بسیار ناچیزی است و تا زمان مزایده و تحویل پیمانکار این مبلغ نیز ذوب می شود و راه به جایی نمی برد.

وی گفت: اگر دوستان با مردم روراست باشند و بگویند نمی توانند جاده تلخ را درست کنند قول می دهیم تا یک هفته آینده بهترین جاده خاکی را در سایت بسازیم تا شاهد حداقل خسارات جانی و مالی نباشیم مردم عزیز “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید