به تعویق انداختن بازی های آسیایی هانگژو برای ما بهتر است / برنامه قایق ها تغییر کرد


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839587

ما به دنبال شرکت در کانادا و مجارستان جهانی هستیم

سرمربی تیم ملی آب های آرام گفت: تعویق بازی های آسیایی هانگزو برنامه ما را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پدرو سنا، سرمربی تیم ملی ورزش های آبی در هانگژو گفت: متأسفانه بازی های آسیایی یک سال عقب مانده است و برنامه ما تغییر کرده است و اکنون روی تمرینات قدرتی و آمادگی جسمانی کودکان کار می کنیم تا در بازی های آسیایی قوی باشند. . . برای حضور در بازی های آسیایی برنامه ریزی کرده بودیم اما برنامه هایمان تغییر کرده و در حال حاضر روی تکنیک کار می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعویق بازی های آسیایی برای آب های آرام بهتر است، گفت: اکنون زمان بیشتری برای تمرین داریم. تعلل برای ما بهتر است و بازیکنان می توانند بیشتر تمرین کنند. تمرینات را مرحله به مرحله انجام می دهیم و باید طبق برنامه هایی که برای تیم ملی داریم ادامه دهیم. ما بازیکنان خوبی داریم، اما باید بیشتر با آنها کار کنیم و اکنون این زمان را داریم.

سرمربی تیم ملی آب های آرام کشورمان به امکانات قایقرانی ایران گفت: فدراسیون در بحث امکانات از ما حمایت کرد و این امکان را فراهم کرد که به خوبی تمرین کنیم. فدراسیون سعی کرد همه امکانات موجود را داشته باشد.

پدرو گفت: ما قهرمان جام جهانی در کانادا و جام جهانی مجارستان هستیم. ما به دنبال حضور در این مسابقات هستیم، حضور در این مسابقات برای ما مهم است، زیرا سطح قایقرانان را بالا می برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید