بوشهر میزبان مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تئاتر بود


ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913740

دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق گفت: بوشهر به عنوان میزبان مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق گفت: از ابتدای برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق در اردیبهشت ماه سال جاری تصمیم بر این شد که از تهران تمرکززدایی شود و به موضوع عدالت فرهنگی که آخرین مرحله آن است. – جشنواره استانی در کشور برگزار می شود که پنج استان برای میزبانی در آن اعلام آمادگی کرده اند.

در نهایت با علاقه و پیگیری بیشتر استان بوشهر و حمایت و مشارکت استاندار و فرماندهی سپاه امام صادق(ع) بوشهر، این استان به عنوان میزبان مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر انتخاب شد. سودای عشق.

نجفیان ادامه داد: مرحله نهایی جشنواره از روز دوشنبه 7 آذرماه آغاز و تا شنبه 12 دی ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان تئاتر تمامی استان ها از سیزدهمین جشنواره بسیج علیرغم عدم برگزاری این رویداد هنری از شش سال پیش، گفت: میزان استقبال هنرمندان تئاتر از جشنواره تئاتر بسیج در سطح کشور است. کشور متاثر از برگزارکنندگان جشنواره در قالب جدی، تغییر برگزاری آن از دوسالانه به سالانه را در دستور کار قرار داده است.

نجفیان در پایان سخنان خود گفت: جلسات جمع بندی گروه های ارزیابی و انتخاب آثار خیابانی و صحنه ای نیز به پایان رسیده است و اسامی آثار برگزیده از بخش های مذکور برای شرکت در مرحله نهایی اعلام خواهد شد. به زودی.

دیدگاهتان را بنویسید