بیانیه انبوه هواداران فوتبال ایران و تیم ملی درباره حوادث تلخ مشهد


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818600

نمی توان آن را در جو کاشت و در بیرون گندم برداشت کرد.

انبوه هواداران فوتبال ایران و تیم ملی درباره اتفاقات مشهد نوشتند: نمی شود در داخل جو کاشت و در بیرون گندم برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ازدحام هواداران فوتبال ایران و تیم ملی در خصوص آخرین اتفاقات فوتبالی اظهار داشت:

ساعاتی قبل از آخرین بازی فوتبال مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بین تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران و لبنان در روز سه شنبه 9 فروردین 1401 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، متاسفانه اتفاقی افتاد. برای اخلاق و فرهنگ اسلامی ایرانی رخ داده است. پیازها!

جدای از پیامدهای منفی این رویداد باورنکردنی برای افکار عمومی داخلی و بین المللی، موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد جایگاه و اعتماد است که در درازمدت و با تلاش فراوان اکثریت مردم شریف ایران در عرصه های مختلف داخلی فرهنگ ها، ورزش ها و عرصه های سیاسی اجتماعی و خارجی موفق می شود، اما به دلایل خیالی برای یک لحظه ناپدید می شود!

به نظر می رسد عده ای جدول SWOT را درک نکرده اند و در تبدیل فرصت ها به تهدید و نقاط قوت به نقاط ضعف متخصص هستند!

مخلص کلام؛ نمی توان آن را در جو کاشت و در بیرون گندم برداشت کرد.

برادران عزیز اما غیر متخصص، گندم به گندم بروید، پس با عزت و تلاش اقشار، نهادها، سازمان ها، سازمان ها و افراد ملت عزیزمان بازی نکنید لطفا…

در همین راستا معاونت بانوان کانون هواداران فوتبال ایران با ابراز همدردی با بانوان و احتمالا قربانیان این حادثه دلخراش از بانوانی که بلیت رسمی این مسابقه را خریداری کرده اند اما موفق به حضور در ورزشگاه نشده اند به عنوان هواداران افتخاری این مسابقه دعوت به عمل می آورد. هواداران برای حضور در مسابقات آتی تیم ملی به این مخاطبان در ورزشگاه مربوطه مراجعه کنند.

ما امیدواریم که درک عمومی از این واقعیت که شما در حال تماشای فوتبال در استادیوم توسط زنان فی است

این به خودی خود جرم نیست، بلکه یک پدیده کاملا طبیعی است که می توان آن را حتی در سخت ترین شرایط با ارائه استراتژی درست اعمال کرد.

بی شک این جمعیت مانند همیشه در تمامی میادین ورزشی داخلی و خارجی و با تمام امکانات خود در زمینه کاملا تخصصی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجرایی و سیاسی ضمن ارائه خدمات شایسته به هواداران محترم در سراسر کشور آماده است. نهادها و سازمان های کشور باید به تعهدات خود عمل کنند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید