بیش از 16 هزار نفر برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892030

شریفی زرچی مدیرکل حج و زیارت استان یزد گفت: در حال حاضر 16 هزار و 700 یادی در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر شریفی زارچی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به علاقه مندی مردم یزد به سید سالار شهیدان و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین گفت: ثبت نام 16 هزار و 700 نفر یزدی در قالب 313 گروه در استان انجام شد. نهایی شده است.

شریفی افزود: 56 هزار و 280 نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با اشاره به زمان ثبت نام زائران اربعین ادامه داد: برای علاقه مندان فرصت ثبت نام وجود دارد اما متقاضیان باید طبق مقررات با مراجعه به سماح کشور ثبت نام خود را تایید کنند. سیستم و آن را به آینده موکول نکنید.

وی بیان کرد: بر اساس مقررات، تمامی علاقه مندان به پیاده روی اربعین باید کارت واکسیناسیون معتبر و حداقل 2 نوبت واکسن داشته باشند و اگر 6 ماه از نوبت دوم گذشته باشد باید بوستر به خود تزریق کرده باشند. دوز نیز

شریفی با اشاره به مرز ورود و خروج زائران از یزد در ایام اربعین گفت: مرز چزابه به عنوان مرز ورودی و خروجی زائران از یزد تعیین شده و زمان اعزام زائران از اربعین پیاده در محدوده مرزی انجام می شود. ماه صفر

وی با اشاره به بیمه زائران اربعین گفت: طی مذاکرات انجام شده قیمت بیمه زائران اربعین 18 هزار تومان تعیین شد و تمامی زائران باید قبل از اعزام این مبلغ را پرداخت کنند تا در صورت امکان متحمل هزینه اضافی نشوند. مشکلات .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید