بیش از 3400 فیبر نوری در استان قزوین وجود دارد


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856021

محمدرضا نصرآبادی گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار و 400 فیبر نوری در استان وجود دارد که دستگاه های اجرایی، شهرستان های صنعتی و قانونی به آن ها متصل هستند و طرح فیبر نوری مختص مشاغل کوچک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; محمدرضا نصرآبادی ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی جنبش جهادی فیبر نوری (نجما) در استان قزوین که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن شهید امامی استان قزوین برگزار شد، گفت: 424 هزار تلفن ثابت است. در 406 مرکز نیز تعداد مشترکان بخش ADSL شامل 151 هزار مشترک است که 114 هزار IDSL متعلق به شرکت مخابرات است.

وی افزود: در چند سال اخیر توسعه بیش از 75 درصدی فیبرهای نوری را در استان قزوین آغاز کرده ایم و در این زمینه 2000 مشترک در حوزه خانگی، تجاری و سایر حوزه ها به ارائه خدمات می پردازند.

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا و استفاده روزافزون از بستر فضای مجازی، بر نیاز به خدمات بهینه تکیه کردیم و در حوزه تلفن ثابت در سال 1399 رشد 4 درصدی داده های تجاری داشتیم.

پهنای باند اینترنت در قزوین افزایش یافته است

نصرآبادی یادآور شد: حرکت رو به رشدی در میزان ارتباطات استان، کیفیت و پهنای باند وجود دارد و ظرفیت پهنای باند از 8 گیگ به 32 گیگ افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به اینکه ITC و گستره آن در سبد خانوارها، مشاغل، اشتغال و بخش خدمات مورد توجه قرار گرفته و مصرف روزانه دیتا افزایش یافته است، توسعه زیرساخت های مخابراتی را برای تامین زیرساخت های مخابراتی ضروری دانستیم. . و ما حرکت نوری هستیم و بر اساس این شرکت مخابرات قزوین به عنوان پایلوت در اجرای طرح حرکت فیبرهای نوری انتخاب شد.

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 3400 فیبر نوری در استان وجود دارد که دستگاه های اجرایی، شهرستان های صنعتی و قانونی به آن ها متصل هستند و طرح فیبر نوری برای مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است.

بهبود سرعت و کیفیت خدمات پهنای باند برای مشتریان خانگی، توسعه زیرساخت برای گذار به تحول دیجیتال، توسعه زیرساخت برای توسعه کسب و کار و حرکت به شهر هوشمند. قزوین فهرست شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید