بیش از 5 هزار نفر در استان زنجان در انتظار دریافت وام ازدواج هستند


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897589

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات ازدواج به متقاضیان گفت: بیش از 11 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 5 هزار و 599 وام اعطا شده و 5 هزار و 26 نفر در نوبت هستند. خط

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; جواد بازگان صبح امروز در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت اظهار داشت: اوقات فراغت یکی از بسترهای هویت سازی و درونی سازی ارزش های اسلامی و ایرانی در بین جوانان است. .

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر خانه غنی سازی اوقات فراغت فعالیت هایی را برای مهارت آموزی، پرورش جوانان، هویت یابی و … انجام می دهد. برای جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه همه دستگاه های استان باید برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را در طول سال و به ویژه تابستان اجرا کنند و به دبیرخانه غنی سازی اوقات فراغت گزارش دهند، اظهار داشت: در پایان سال بیشترین میزان موسسه فعال دارای رتبه در زمینه غنی سازی اوقات فراغت.

وی با بیان اینکه در سال 1400 به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایطی به وجود آمده که کمترین مشارکت را در غنی سازی اوقات فراغت داریم و برخی رشته های ورزشی تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 992 برنامه غنی سازی اوقات فراغت با حضور 11389 نفر

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 6 هزار دختر و بیش از 5 هزار پسر از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت استفاده کردند، ادامه داد: در غنی سازی اوقات فراغت در فرات استان زنجان بیش از میزان ابلاغی برنامه اجرا کردیم و اگر هم افزایی دستگاه ها بیشتر باشد. دستاوردهای بیشتری داشت.

بازرگان با اشاره به تفاهم نامه منعقده با جهاد دانشگاهی ادامه داد: 16 تیم در جهاد دانشگاهی در زمینه کارآفرینی فعالیت کردند.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات کارآفرینی به سمن ها افزود: از سال 1395 تا به امروز 82 مورد تسهیلات اشتغالزایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان اعطا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه با معرفی این کمیته باید 20 درصد ظرفیت مراکز اجتماعی سالن های ورزشی، اماکن فرهنگی، نهادهای دولتی و سالن های دانشگاه ها و فرهنگسراها در اختیار آنها قرار گیرد. ازدواج زوجین تاکید کرد: اگر دستگاهی ظرفیت خود را افزایش دهد در صورت عدم ارائه به کمیته رسیدگی به تخلفات دستگاه ارائه می شود.

بازرگان با بیان اینکه هزینه ای برای اجاره این مکان از زوجین دریافت نمی شود، تصریح کرد: هزینه نیروی کار و نیرو توسط کمیسیونی که توسط زوجین و افراد تحت پوشش امداد امام خمینی (ره) اخذ می شود تعیین می شود. کمیته رفاه و غیره

وی در خصوص تسهیلات ازدواج برای متقاضیان ادامه داد: بالغ بر 11 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 5 هزار و 599 وام اعطا شده و 5 هزار و 26 نفر در نوبت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید