بیمارستان ها برای ارائه خدمات در سطح جامعه اسلامی / ضرورت ایجاد تحول در سازمان نظام پزشکی

ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798948

عباس شیراوجان گفت: باید در راستای تحول جامعه پزشکی و دانشگاهی در جهت ارائه خدمات با کیفیت در کشور، نشاط و تشویق به تحول اساسی در زندگی مردم گام برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، عباس شیراوجان امشب در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: بیمارستان ها باید در سطح جامعه اسلامی در حکومت اسلامی باشند تا بیماران کمترین آسیب را ببینند. هیچ چیز دیگری نداشته باشید.

وی با اشاره به 200 شهید مدافع سلامت در کشور گفت: چرا که شهدای مدافع سلامت به عنوان افتخار به جامعه پزشکی جان خود را برای ریشه کنی این بیماری شوم در جامعه با اخلاص گذاشتند و باید گام دوم پزشکی را برداریم. علم و فناوری دنیا با سیاست های صحیح در پیشرفت تکنولوژی امکان خدمات رسانی به مردم را در کیفیت درمان فراهم می کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از تلاش ها و دستاوردها گفت: باید برای تحول جامعه پزشکی و دانشگاهی برای ارائه خدمات با کیفیت در کشور گام برداشت. و ترویج دگرگونی اساسی زندگی مردم.»

این مسئول ادامه داد: باید سیاست های مشترک به گونه ای اجرا شود که بیمارستان ها در سطح جامعه اسلامی خدمات رسانی کنند تا بیمار کمترین آسیب را ببیند و دانش آموزان و معلمان کمترین دغدغه را داشته باشند.

شیراوژن گفت: باید الگوسازی مدارس صحیح در دانشگاه ها شکل بگیرد تا به جای کسب و کار در جامعه پزشکی، دفتر مدیر مدرسه الگوبرداری شود.

وی به بحران های جمعیتی کشور اشاره کرد و افزود: باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهیم تا از بحران پیری جمعیت در سال های آینده جلوگیری کنیم.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن گلایه از وضعیت بحرانی اقتصادی و بیماری در دوران تصدی خود گفت: با توجه به اینکه اولین شهرستان استان درگیر بیماری عروق کرونر بودیم، عملکرد خوبی داشتیم و با توجه به اینکه با خستگی کادر پزشکی سعی کردیم اعتباری بدهیم و 2300 خدمت در اردو ارائه کردیم.

سید فرزاد جلالی افزود: ایجاد مرکز آزمون الکترونیکی دانشگاه با 100 ایستگاه و جذب 69 تابلو و اخذ مجوز آزمایشگاه کامل تحقیقاتی از جمله اقدامات است.

جلالی یادآور شد: ایجاد نمایشگاه دائمی با سازه های مدرن بومی از جمله اقدامات خوب و خاطره انگیز برای دانشگاه خواهد بود.

در مراسم تجلیل از زحمات سید فرزاد جلالی، سیدعلی مظفرپور به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید