بیمه رایگان مادران باردار بدون بیمه / سهم 12 هزار نفری سمنان از پوشش بیمه همگانی


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842634

حسینی گفت: در راستای اجرای سیاست های ابلاغی خانواده، زنان باردار بدون بیمه تا پایان شیردهی و فرزندان تا سن 5 سالگی آنان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; سید محمد حسینی مدیرعامل بیمه سلامت استان سمنان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای سیاست های حمایتی خانواده، زنان باردار بدون بیمه تا پایان شیردهی و فرزندان زیر 5 سال آنها به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. “من خواهم گرفت.

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان همچنین تایید کرد: زوج های نابارور تا سن 49 سالگی می توانند از خدمات سه دوره ناباروری شامل IVF، ICSI، IUI و FET با پوشش بیمه ای 90 درصد نرخ در یک سال بهره مند شوند. بخش دولتی در مراکز دولتی ناباروری و 90 درصد تعرفه ها بخش عمومی غیردولتی از بخش عمومی غیردولتی، خیریه، خیریه و بخش خصوصی بهره ببرید.

وی با بیان اینکه 5 میلیون و 500 هزار نفر در طرح بیمه همگانی در کشور به صورت رایگان بیمه می شوند، افزود: سهم استان ما از این تعداد حدود 12 هزار نفر است که با اجرای این طرح تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند. این طرح. .

به گفته حسینی با حمایت کمیته امداد و بهزیستی یک هزار و 35 نفر از افراد کم درآمد شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند.

این مسئول همچنین با اشاره به بیمه بیماران خاص و صعب العلاج خاطرنشان کرد: بیماران خاص تحت پوشش کامل بیمه و بیماران صعب العلاج مانند بیماران سرطانی، عمل های خاص و … هستند. در کارگاه های مربوطه بازرسی می شوند و دارای امکانات ویژه می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان نیز با ابراز خرسندی از وضعیت پرداخت های تامین اجتماعی گفت: پرداخت های تامین اجتماعی در سال های اخیر مطلوب بوده است به طوری که بدهی مربوط به بیمارستان های دانشگاهی در پایان سال گذشته به طور کامل و در کلینیک ها، کلینیک ها و کابینت ها تا پایان فروردین امسال تسویه می شود.

به گفته حسینی، 100 داروی جدید در سال جدید تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید