تاج بلای استقلال یک روز جدید است

تاج بلای استقلال است

هر چقدر هم که استقلالی ها کرونی شوند، باید گفت لغو مکرر مسابقات این تیم می تواند فشار زیادی به استقلالی ها در اسفند و فروردین وارد کند و شاید در این دو ماه بازی های این تیم هر 4 یک بار برگزار شود. روزها.
نکته دیگر این است که ویروس تاج خود سطح آمادگی بدنی بازیکنان استقلال را پایین می آورد و حتی اگر فرض کنیم هر چه زودتر بهبود پیدا کنند باز هم 90 دقیقه نمی توانند بدود و بجنگند. سومین عیب کرونا نسبت به استقلال این است که برخی از بازیکنانی که شانس حضور در اردوی تیم ملی را داشتند احتمالا این فرصت را از دست خواهند داد و مشخص نیست در اردوهای آینده حضور داشته باشند یا خیر. او در سال قبل از جام جهانی به تیم ملی دعوت می شود و این فرصت را پیدا می کند تا مقابل عراق، کره جنوبی، امارات و دیگر رقبا به میدان برود. از سوی دیگر اگرچه صعود تیم ملی برای جام جهانی قطعی به نظر می رسد، اما این بازیکنان در همین مرحله مقدماتی هستند که می توانند اسکوچیچ را جذب کنند و برای حضور در لیست نهایی آماده شوند. به عنوان مثال سیاوش یزدانی اگر بتواند در مسابقات مقدماتی جام جهانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، قطعا شانس حضور در جام جهانی قطر را خواهد داشت، اما اگر به دلیل تاج و تخت یا سایر موارد فرصت را از دست بدهد. مشکل، البته نام او در لیست جام جهانی نخواهد بود که می تواند روحیه او را در بازی های استقلال پایین بیاورد. در واقع فرهاد مجیدی حق دارد از استفاده گسترده از تاج در اردوی تیمش ناراحت و عصبی باشد، زیرا باخت تیم ملی انگیزه برخی از بازیکنانش را کاهش می دهد.
استقلال در یک مقطع زمانی 5 سهمیه در تیم ملی داشت و در آخرین اردوی لیست فقط سیاوس یزدانی بود. حالا که شرایط تاج حضور 2.3 بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی را کاملا مبهم کرده است و باید دید تست بعدی آنها مثبت یا منفی خواهد بود؟
گفتنی است استقلالی‌ها هنوز نمی‌دانند بازی خود در روز شنبه مقابل هواداران برگزار می‌شود یا خیر، اما اگر این دیدار برگزار شود، قطعا استقلالی‌ها باید بدون آمادگی مناسب برای رویارویی با شاگردان رضا عنایتی آماده شوند که البته سختی های خود را دارد

دیدگاهتان را بنویسید