تاج شکننده در اراک و ساوه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی امروز در جلسه ستاد مدیریت ولیعهد استان مرکزی اظهار داشت: با وجود اینکه بیماری عروق کرونر قلب نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده و مردم امیدوار شده اند، اما روندهای ملی و بین المللی و برخی شاخص ها نسبت به گذشته بهبود یافته است. سناریوی بدبینانه ای را نشان می دهد: «ما هستیم و ممکن است به زودی وضعیت ما نامطلوب شود و در شرایط سختی قرار بگیریم، به همین دلیل در حال حاضر در وضعیت هشدار و شکننده ای قرار داریم.

اهل الامام گفت: مردم از تزریق نوبت سوم واکسن غافل نشوند و آن را جدی بگیرند. با توجه به فصل سرما و شباهت علائم آنفولانزا و عروق کرونر، افراد باید از خود درمانی خودداری کنند و حتما با پزشک متخصص مشورت کنند.

وی ادامه داد: مردم باید قوانین پیشگیری را با جدیت بیشتری رعایت کنند و دستگاه های مسئول باید قوانین را با قدرت و قوت مطالبه کنند و به هیچ وجه از قوانین کاسته نشوند، به ویژه در روزهای شیوع این گونه جدید تاج که تاثیرگذار نیز هست. کودکان و نوجوانان. «بودن.

استاندار مرکزی افزود: با تمام توان از آموزش های حضوری در ستاد ملی تاج حمایت خواهیم کرد. طرح آموزش سلامت چهره به چهره در استان اراک تدوین شده است.

مجمع الائمه گفت: در این شرایط رسانه ها و صدا و سیما نباید مانند گذشته در اطلاع رسانی دریغ کنند و مانند گذشته با دولت برای حفظ جان و سلامت مردم و مردم همکاری کنند. سلامت جامعه.”

وی با اشاره به اینکه شهرستان های ساوه و اراک باید تمام تلاش خود را برای دوری از شرایط هشدار انجام دهند، گفت: در صورت وقوع پیک بعدی در ایام نوروز، کسب و کار، مسافرت و … در نهایت آسیب های اجتماعی به مردم وارد می شود. “خواهد داشت.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: رسانه ها در این مدت در کنار کادر درمانی نقش بسزایی داشتند و تلاش زیادی کردند بنابراین باید در حوزه اطلاع رسانی و چشم انداز خود برای شناسایی کاستی ها و ضعف های دستگاه های اجرایی ادامه دهیم. دستگاهی برای ارتقای سطح اطلاع رسانی به مردم باشد.

روند رو به رشد بیماری عروق کرونر قلب در سه شهرستان استان مرکزی

بهروز اکرمی معاون سیاسی، اجتماعی و سیاسی استانداری مرکزی در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان مرکزی گفت: متاسفانه شهرهای آشتیان، تفرش و کمیجان در هفته گذشته و هفته جاری روند رو به رشد ابتلا به ویروس کرونا را داشتند. “

اکرمی گفت: با وجود اینکه اراک از جمعیت قابل قبولی برخوردار است، تعداد مبتلایان 45 نفر است، اما در ساوه زیر 200 هزار نفر، 76 نفر مبتلا هستند که نشان می دهد سرانه ابتلا در ساوه بالاست. “.

وی ادامه داد: 76 مورد برای ساوه بالاست و این اصلا قابل قبول نیست و این آمار برای ساوه نگرانی ایجاد می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اجرای ستاد در مدیریت این بیماری با آمار مشخص می شود و دو نوع رویکرد مدیریتی مدیریت محور و فرآیند محور داریم و بنابراین آمار در مورد بهره وری تصمیم می گیرد.

اکرمی بیان کرد: گاهی همه تلاش می کنند اما آمارها افزایش می یابد و این نشان می دهد که اگر اقدامی موثر نباشد مدیران باید به گونه ای تصمیم بگیرند که افزایش آنها کاهش پیدا کند.

وی افزود: شهرهایی که آمار واکسیناسیون پایینی دارند باید تمام تلاش خود را برای افزایش آمار در این زمینه انجام دهند.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اضطراب با ایجاد تشویش برای مردم متفاوت است، خاطرنشان کرد: آمیکرون باید باعث ایجاد اضطراب در مردم شود تا مردم حساسیت بیشتری داشته باشند.

اکرمی گفت: در حال حاضر تعداد مبتلایان به این عارضه کم است اما طی دو هفته می تواند 50 برابر شود، بنابراین اگر سخت گیری نکنیم با مشکلات بزرگ تری مواجه خواهیم شد، بنابراین کارکنان باید با جدیت تصمیمات را اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش هایی که انجام می شود شاهد پیک ششم نباشیم چرا که جامعه و کادر درمانی ظرفیت مقابله با این پیک را ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید