تاخیر در انتخابات تیراندازی با کمان به ضرر ورزشکاران / تیم اعزامی به مسابقات جهانی کره جنوبی خواهد بود.


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836832

یکی از اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان گفت: به عنوان رئیس کمیته دو و میدانی فدراسیون و عضو کمیته دو و میدانی این کمیته خواهان برگزاری هرچه سریعتر انتخابات فدراسیون هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا نعمتی، قهرمان سه دوره پارالمپیک تیراندازی با کمان، خواستار برگزاری به موقع انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان شد: به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان بعد از پنجم خرداد به ضرر ورزشکاران تیم ملی بود و خانواده گلزنان خواهند بود. من به عنوان رئیس کمیته ورزشکاران فدراسیون و عضوی از کمیته ورزشکاران کمیته ملی المپیک، خواستار برگزاری هر چه سریعتر این انتخابات هستم.

وی تاکید کرد: با توجه به پیشرو بودن مسابقات از جمله جام جهانی، بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات کسب سهمیه المپیک، فدراسیون نیازمند برنامه ریزی و آماده سازی بدون معطلی تیم ملی است. این رشته المپیکی نیاز به آرامش دارد و با توجه به آرامش فعلی می خواهیم شرایط فعلی ادامه داشته باشد تا تمرکز در فدراسیون از بین نرود و به حاشیه نرویم.

رئیس کمیته دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی گفت: قطعا اولین حاشیه و ضربه این تاخیر متوجه قهرمانان و ملی پوشان خواهد شد. تیم ریکو هم اکنون در سلیمانیه عراق رقابت می کند و این تیم هفته آینده به جام جهانی کره جنوبی اعزام می شود. نهادهای حمایتی باید به کمک و حمایت از فدراسیون برای رسیدن به صلح ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید