تاخیر مشکوک برای جذب بازیکن در استقلال!

تاخیر مشکوک برای جذب بازیکن در استقلال!

استقلالی ها هفته گذشته سیاوش یزدانی را از لیست بازیکنان خود با هیاهوهای زیادی تجلیل کردند تا بتوانند یک بازیکن خوب خارجی را در خط هافبک جذب کنند اما با گذشت نزدیک به یک هفته نه تنها بازیکنی به این تیم جذب نشد، بلکه حتی شایعاتی نیز به گوش می رسد. جذب بازیکن برای این تیم.تیم فعلا کنسل شده است.

البته کلید جذب بازیکن در اختیار ساپینتو سرمربی پرتغالی است چرا که 2 بازیکن خوب خارجی پیشنهادی باشگاه به او را رد کرد و اعلام کرد که به آنها نیازی ندارد. در همین حال، هر دو بازیکن آزاد اروپایی با سایر باشگاه های خارجی قرارداد امضا کردند. از سوی دیگر نگرانی مدیران استقلال این است که هر لحظه تصمیم استراماهونی مبنی بر محرومیت استقلال از انجام فعالیت های نقل و انتقالاتی به گوش باشگاه برسد که در این صورت دیگر امکان جذب بازیکن تا پایان فصل وجود ندارد.

ظاهراً در روزهای اخیر تعدادی از دلالان نقل و انتقالات در اطراف ساپینتو در ایران دیده شده اند که قصد دارند بازیکنان مورد نظر خود را به او تقدیم کنند، بنابراین این مربی تاکنون هر گزینه ای را که باشگاه ارائه کرده است رد کرده است. به همین دلیل رد بازیکنان با رزومه خوب سرمربی استقلال کمی مشکوک است و معلوم نیست چه تاثیری روی او گذاشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید