تایلند حریف سختی برای ما است


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897496

سرمربیان این دو تیم در نشست خبری پیش از دیدار ایران و تایلند به اهمیت برگزاری مسابقات شش نفره پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تایلند گفت: کار تیمی برای ما مهمتر است.

وحید شمسایی درباره میزان آمادگی تیم ملی برای حضور در مرحله نیمه نهایی فردا تورنمنت شش نفره تایلند اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و به صحبت های قبلی خود برمی گردم. همانطور که در ابتدای این مسابقات گفتم، هدف ما این است که از بیشترین بازیکن و بهترین ها برای جام ملت های آسیا استفاده کنیم. ما در این مسابقات 16 نفر داریم و 4-5 نفر تهرانی هستند و قصد داریم بهترین تصمیم را در این مسابقات بگیریم. چون مقابل حریفان همیشگی خود بازی می کنیم. از نظر تیم های آسیایی، تایلند همیشه حریف سرسختی برای ایران بوده است.
وحید شمسی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عملکرد علیرضا جوان و آمادگی او مقابل تایلند گفت: هر بازیکنی باید در حد توانش کارش را انجام دهد. برای ما گلزنی نیست، کار تیمی مهم است. اگر یک نفر گل بزند، بقیه کار تیم تمام می شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند درباره میزان آمادگی تیمش برای رویارویی با شاگردان وحید شمسایی گفت: ما هم خیلی دوست داریم بهترین بازیکنان جام ملت های آسیا را انتخاب کنیم. ما چند بازیکن مصدوم داریم اما فردا بری تاثیری نخواهد داشت. در واقع مسابقات تایلند برای دیدن شرایط بازیکنان در آستانه جام ملت های آسیا مفید است. فکر می‌کنم این تورنمنت فرصت خوبی است و فرصتی عالی برای آزمایش بازیکنانمان.
سرمربی تایلند در خصوص بازی نکردن سوپابو در این تیم و سطح آمادگی این تیم گفت: بازیکن خوبی است و اعتماد به نفس بالایی دارد اما در کنار یک بازیکن جوان بازی می کند. ما به او یک بازی دادیم و او عملکرد خوبی داشت. ما مقابل تیم های بزرگ مراکش و ایران بازی داریم و باید به بهترین بازیکنان فرصت دهیم. در بازی فردا 3 دقیقه با او بازی می کنیم، اما مطمئن نیستم که بتواند تا آخر بازی کند یا نه، باید خودش را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید