تا کی شاهد عدم اجرای قوانین ارزشیابی معلمان، یکسان سازی حقوق بازنشستگان باشیم

تا کی شاهد عدم اجرای قوانین ارزشیابی معلمان، یکسان سازی حقوق بازنشستگان باشیم

علی بابایی کارنامی گفت: تا کی باید شاهد اجرا نشدن قوانین مترقی مانند درجه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و تغییر وضعیت باشیم. از نیروهای شرکتی دولت و شهرداری ها، لذا انتظار داریم در این راستا کمک کنیم تا فضای عادلانه ای در کشور شکل گیرد.

نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: آقای وزیر تا کی باید شاهد تضییع حقوق کشاورزان مازندرانی به بهانه حفظ کاربری اراضی باشیم. و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست. همچنین شما کشاورزان و زمین داران 40 ساله را آواره کردید، پس ظلمی که به آنها شده است باید جبران شود. ضمن اینکه انتظار داریم کشاورزان مازندرانی کمبود آب کشاورزی را جبران کنند.

وی ادامه داد: دکتر محبر و خاندوزی; چه کسی اقتصاد کشور را اداره می کند، چه کسی مسئول تورم افسارگسیخته در بازار است؟ آیا در اطراف شما افرادی هستند که به نان شب نیاز دارند و حداقل خواسته آنها این است؟

بابایی کارنامی در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: آیا می دانید ساری و مازندران که در 3 ماهه اول سال 150 مدال بین المللی به جمهوری اسلامی ایران داده اند متولی برای حمایت از ایران ندارند. ورزشکاران پس باید از سندیکا بپرسند چه کسی از این ورزشکاران حمایت می کند و آیا می دانید تیم شهروند، ستارگان و تکواندو به دلیل سوء مدیریت جابه جا شده اند؟مگر شما وزیر ورزش این کشور نیستید چرا ندارید از این شهر دیدن کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید