تبلیغات متحجرانه اسلام به دین ضربه می زند


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839803

آیت الله علم الهدی گفت: متحجر نمی تواند اسلام را در سطح بین المللی گسترش دهد و تبلیغات متحجرانه اسلام نه تنها بی تاثیر نیست بلکه مضر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در اولین همایش دین جهانی در مشهد اظهار داشت: در تبلیغات بین المللی اگر بخواهیم این رسالت را با معیار انقلابی انجام دهیم به عنوان یک بی تفاوت. عنصر اطاعت از شرایطی است که دشمنان ایجاد کرده اند اسلام قابل تبلیغ نیست.

وی با بیان اینکه تبلیغات در عرصه بین الملل همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، ادامه داد: چنین بود.

امام جمعه مشهد گفت: مهم این است که روش شیطانی دشمن را بشناسیم و با او مخالفت کنیم. تبلیغ در شرایط امروز با معیارهای انقلاب اسلامی در همه جا، نه تنها یک حرکت مثبت و مثبت در توسعه معارف دینی، بلکه یک جریان دفاعی و مبارزاتی است و باید با آمادگی جنگی و رزمی وارد شویم.

علم الهدی افزود: تبلیغات بین المللی به عنوان آرمان مبارزه و اندیشه مبارزه با دشمن خدا باید در شرایط مختلف اعمال شود و تبلیغات بدون چاشنی مبارزه با دشمنان خدا مؤثر نخواهد بود. “

وی افزود: امروز دشمن از رویارویی نظامی ناشی از انقلاب اسلامی ناامید شده و به این نتیجه رسیده است که سرکوب نهضت های دینی نه تنها با شکست مواجه می شود بلکه منجر به رشد اندیشه و مبانی دینی در ملت ها و اقشار مختلف می شود. “

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جنگ نرم خط دشمن است، افزود: ترفند دشمن ارزش آفرینی است و رسالت اصلی مبلغ دین جوشیدن و نترسیدن و در معرض عملیات روانی است. از دشمن.”

علم الهدی افزود: دشمن ارزش آفرینی می کند تا ما نتوانیم علیه منافع استکبار و موازین فرهنگی غرب علیه اسلام حرف بزنیم، بلکه مهم داشتن قدرت جوش است.

وی افزود: امروز جریان بی حجابی در شرف نابودی اسلام است که پایه های دین را ویران می کند. او با جریان ضد دینی که به منکرات دینی دامن می زند، مقابله کرد، هرچند که همه با ما بد هستند.

جامعه المصطفی خراسان رضوی همایش گسترش جهانی دین را به مدت 2 روز در مشهد برگزار می کند.

جامعة المصطفی العالمیه مؤسسه ای علمی و بین المللی با هویت مفید در ایران در راستای گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی با رویکرد آموزشی، پژوهشی و آموزشی است که تعداد زیادی داوطلب از سراسر جهان را در بر می گیرد و منحصر به فرد است. فرصتی برای مشتاقان معارف روشن اسلامی و رهنمودهای قرآنی در سرتاسر جهان، برای مجاهدان، عالمان متقی و فداکار و صاحب نظران، برای تبیین، تولید و تعمیق افکار و اندیشه‌های اسلامی و گسترش و ترویج اسلام ناب محمدی فرصتی فراهم کرده است. .

در جامعة المصطفی العالمیه، رشته های فقه، اصول فقه، قرآن، حدیث، فلسفه، عرفان، اخلاق، کلام و تاریخ اسلام و در علوم انسانی رشته هایی مانند معارف، حقوق، روانشناسی، اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی، بانکداری، ارتباطات، مدیریت و فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و روسی با رویکرد اسلامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید