تجاوز به مدیر عامل شرکت به یک دختر جوان

سیما دختر جوانی است که از رئیسش به اتهام تعرض شکایت کرده است. سیما می گوید او یک دختر تنها است که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

*توضیح دهید که چرا شکایت کردید و درباره چیست؟

سه سال پیش در یک شرکت خصوصی شروع به کار کردم. شرکت ثروتمندی بود و مدیر شرکت مرد بسیار خوبی بود. یک سال و نیم پیش مدیر شرکت فوت کرد و پسر خردسالش مدیریت شرکت را بر عهده گرفت. او یک جوان خشن بود. مثل پدرش نبود. داشت کارهای عجیبی می کرد. با اینکه پدرش ثروت زیادی از او به جا گذاشت، اما ثروت او را انسان خوبی نکرد. یک روز غروب در شرکت وقتی کارم را انجام می دادم و تنها بودم، به سراغم آمد و مرا اذیت کرد.

* چرا در شرکت تنها بودید؟

آخر فصل بود و چون منشی هستم باید تمام کارهای اداری را انجام می دادم و به امور مالی می دادم. من در شرکت ماندم.

دختر جوان به دلیل تجاوز جنسی از مدیر عامل شرکت شکایت کرد. متهم: می خواست!
*چرا مقاومت نمی کنید؟

او رئیس من بود. من خیلی ترسیده بودم.

از چی میترسی؟

من یک دختر مجرد هستم. من هیچ پدر و مادری ندارم.

*الان که شکایت کردی اخراجت نکردند؟

راستش موضوع را به مادر مدیرمان گفتم و او گفت اجازه بدهید به شما پول بدهم، شرکت را ترک کنید. بعد سوال را به یک وکیل دادم و او گفت اگر شکایت کنی می توانی حق خود را بگیری. من هم شکایت کردم.

* آیا می توانید ثابت کنید که مورد تعرض قرار گرفته اید؟

بله دوربین های مداربسته این شرکت ورود مدیر را به اتاق من ضبط کرده اند اما مرد جوان می گوید در حالی که دروغ می گوید مجبور نشده است.

حالا چی میخوای؟

من او را به قانون کشانده ام اما می خواهم حقم را بگیرم و خسارتی که به من وارد شده جبران شود.

* متهم مدعی است شما از او خانه خواستید. آیا این درست است

نه، اینطور نیست. مرحوم پدرش پیشاپیش به من پول داد و آپارتمانی اجاره کردم که تا امروز در آن زندگی می کنم. این جوان به من گفت حالا که شکایت کردی باید پول را پس بدهی که من مخالفت کردم و قبول نکردم. او به دروغ مدعی شد که از او خانه ای خواسته ام.

فکر می کنید می توانید حرف خود را ثابت کنید؟

تا الان ثابت شده است. خودش هم قبول کرده، اما مدعی است که مجبور به دروغگویی نبوده است. منتظر تصمیم دادگاه هستم و امیدوارم دادگاه حقم را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید