تحلیل حلقه مفقوده کشتی ایرانی بود


ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877924

مربیان در ساری در کلاس مربیگری کشتی که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حسن یوسفی افشار مشاور ارشد رئیس فدراسیون در امور فنی برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه آموزشی یک روزه مربیان این فدراسیون گفت: برگزاری این ساعات تمرینی در تمامی استان ها باید منتظر تحول باشید.” در کشتی کشور.

وی با اشاره به گردهمایی بزرگ مربیان در کلاس آموزش فدراسیون گفت: پنج شنبه گذشته 520 مربی از استان های مازندران و گلستان در این کلاس شرکت کردند و این جلسه علاوه بر مباحث فنی مطرح شده باعث وفاق و همدلی دو مربی شد. تقلا. استان شد و دیدار جدید و خاطره انگیزی رقم خورد.

محمدیان افزود: ساعت مربیگری یک روزه که با حضور رئیس فدراسیون در استان ها برگزار می شود، عملیاتی و بسیار خوب است و با برگزاری این کلاس ها در تمامی استان ها می توان تحولی در مبارزات ایران ایجاد کرد. انتظار می رود.”

وی افزود: یکی از جنبه های مثبت و قابل توجه این کلاس ها ارائه مباحث علمی در روز جهانی کشتی است و تحلیل فنون اسلاید به اسلاید و به تفصیل برای مربیان توضیح داده شده است. معتقدم کلاس ها پس از برگزاری در تمام استان ها باید بارها و بارها تکرار شود تا مربیان استان به طور دقیق با فنون آشنا شوند و این درس ها را در آموزش کشتی گیران در باشگاه ها به کار گیرند. .

محمدیان با بیان اینکه این کلاس ها علاوه بر بعد فنی و مسائل مطرح شده، باعث تشویق مربیان سازنده نیز می شود، خاطرنشان کرد: وقتی مربیان سازنده و کسانی که تازه کار خود را شروع کرده اند، می بینند که رئیس فدراسیون روی پای خود نشسته است و او گوش می دهد. به آنها و گوش دادن به درد آنها و توجه به درد آنها ارزشمند است.

وی ادامه داد: توجه رئیس فدراسیون به مربیان استان و زمانی که برای آنها می گذرد، به آنها روحیه می دهد و در مبارزه روحی و روانی در جامعه تاثیر بسزایی دارد و انگیزه آنها را افزایش می دهد. این توجه حتی تمایل خانواده ها را برای اعزام به باشگاه های کشتی افزایش می دهد.


* میرعمادیان: تحلیل حلقه مفقوده کشتی ایران بود

مربی مازندرانی کشورمان معتقد است کلاس مربیگری یک روزه فدراسیون در استان ها که با حضور رئیس فدراسیون با تاکید بر تحلیل تکنولوژی برگزار می شود حلقه مفقوده مبارزات ایرانیان است.

مصطفی میرعمادیان مربی مازندرانی کشورمان در خصوص برگزاری کلاس مربیگری یک روزه هفته گذشته در ساری با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حسن یوسفی افشار مشاور ارشد فنی رئیس فدراسیون گفت: در این جلسه زمان بحث تکنیک های آموزشی نبود، بلکه تحلیلی از واحد گمشده کشتی در ایران بود.

میرعمادیان افزود: آنالیز در گذشته بحث مستقلی به حساب نمی آمد، اما در حال حاضر فدراسیون نگاه ویژه و مهمی به موضوع آنالیز دارد و اتاقی جداگانه با ابزار آنالیز در نظر گرفته و همه داده ها در اختیار سرمربی قرار می گیرد. پس از تجزیه و تحلیل.”

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اهمیت آنالیز در کشتی جهانی خاطرنشان کرد: از جمله مواردی که باعث شد در مسابقات جهانی سال گذشته نروژ تیم خوبی داشته باشیم توجه به آنالیز بود.

میرعمادیان در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در کلاس مربیگری هفته گذشته، گفت: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده نحوه مربی شدن بود تا مربیان بدانند در شرایط استرس چگونه قهرمان المپیک شوند. موارد زیر ضروری است.

وی ادامه داد: در تحلیل گریپ 24 مورد ذکر شد که از ابتدا تا انتها این تکنیک را شامل می شود و برای مربیان گریپ به خوبی بررسی شده است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه مربیان شرکت کننده از مطالب مطرح شده رضایت داشتند و فعالیت سازنده ای انجام شد، گفت: برگزاری چنین دوره های یک روزه کاملا موثر بوده و بیشترین بازدهی را در کمترین زمان و در کمترین زمان دارد. قیمت با این حال، برگزاری دوره مربیگری از یک هفته تا 10 روز نیاز به تجهیزات خاص خود دارد و هم برای برگزارکننده و هم برای شرکت کننده بسیار گران است و با توجه به مشکلاتی که مربیان غیر از کشتی با آن مواجه هستند، کمتر می توان چنین زمان مربیگری را صرف کرد و تاثیرگذاری کمتری دارد. نتیجه، دوره های کمتر.

میرعمادیان افزود: بنابراین فکر می کنم برگزاری دوره های یک روزه مفیدتر است و می توان مباحث مطرح شده در این کلاس ها را به صورت اسلاید و فیلم در اختیار مربیان قرار داد تا با بررسی مطالب مطرح شده دانش خود را مرور کنند. در مورد تجزیه و تحلیل فناورانه “افزایش در آموزش هایی که انجام می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید