تداوم جریان همدلی با یاری مومنانه در جنوب کشور / از توزیع 600 هزار بسته معیشتی تا اهدای 300 سری جهیزیه توسط سردار سلامی

ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802983

تاج با همه سختی هایش، اما برای ما ایرانی ها جلوه هایی از همدلی ایجاد کرده است تا در تاریخ کشورمان ثبت شود. این ایجاد یاری مؤمنانه و دستگیری افرادی در جامعه است که در روزهای سخت ولیعهد نیازمند نیستند و نیازمندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; در ماه های پایانی سال 2009، ویروسی شرور به نام کرونا وارد کشور عزیزمان شد. ویروسی که در آن زمان کاملاً ناشناخته بود و هیچ واکسن یا درمان قطعی نداشت.

ویروسی که زندگی همه اعضای جامعه را تحت الشعاع قرار داده است و بسیاری از مشاغل تحت تأثیر اپیدمی کرون قرار گرفته اند و بسیاری از پدران فرزندان خود را شرمنده کرده اند.

با ظهور تاج در کشور ما، بسیاری از مناطق گردشگری، استادیوم ها، مسابقات و … مدارس و دانشگاه ها برای آموزش مجازی تعطیل شدند.

اما با کشف واکسن تاج و واکسیناسیون آن توسط بسیاری از افراد جامعه، به فضل الهی، شیوع بیماری همه گیر و تعداد بستری ها و مرگ و میرها کاهش یافت. اما هر روز این ویروس شریر جهش می یابد و در طرف دیگر خود را نشان می دهد.

8c6f9035 867b 43e4 ba64 edb61267e9cf خبر خاکستری

تاج با همه سختی هایش، آثار همدلی را برای ما ایرانیان فراهم کرد تا در تاریخ کشورمان ثبت شود. این ایجاد یاری مؤمنانه و دستگیری افرادی در جامعه است که در روزهای سخت ولیعهد نیازمند نیستند و نیازمندند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان 1395 در یک سخنرانی تلویزیونی با اشاره به مشکلاتی که برای برخی از مردم به خاطر تاج و تخت به وجود آمده است، فرمودند: «رمضان ماه انفاق و خودخواهی است. فداکاری و کمک به فقرا؛ «خوشحال است که کشور در سطح وسیعی از دلسوزی و همدلی و کمک های مؤمنانه به نیازمندان و مستمندان برخوردار باشد که اگر این اتفاق بیفتد، خاطره خوشی از امسال در ذهن ما باقی خواهد ماند.

سخنان معظم له گهربار موج همدردی را در نقاط مختلف کشور برانگیخت، از این رو مژده یاری مومنان در سراسر کشور به گوش رسید.

جنوبی ترین نقطه کشور در استان هرمزگان نیز به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) پاسخ دادند و با یاری مردم مؤمن موجی از همدردی را در آرام ترین استان کشور آغاز کردند.

eed9d0fe f3ef 40a4 9274 299d0adfc40d خبر خاکستری

توزیع 600 هزار بسته معیشتی در امدادرسانی هرمزگان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: گرفته بود.

وی افزود: در مرحله اول 20 هزار بسته معیشتی به ارزش 300 هزار تن بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

باوکار بیان کرد: با اجرای بیستمین مرحله رزمایش یاری صادقانه و از ابتدای طرح تاکنون، تعداد بسته های معیشتی 600 هزار بسته است که بین نیازمندان و نیازمندان توزیع می شود.

23bdf9b7 d665 452f ac38 7a11c2016d77 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: با اجرای مرحله بیستم نهضت خدمات دینی، ارزش 20 هزار بسته معیشتی به 310 میلیارد تن افزایش یافته است. و سعی کردیم با کمک گروه های جهادی این معیشت را در تمام محله های فقیر نشین استان توزیع کنیم و به دست نیازمندان برسیم.

طی دو سال گذشته خدمات دیگری از جمله توزیع بیش از دو میلیون بسته مرغ و گوشت گرم، 3 میلیون پرس غذای گرم، 10 هزار بسته لوازم التحریر و پوشاک بین دانش آموزان نیازمند و بیش از 3000 سری جهیزیه در قالب طرح ازدواج آسان به زوج های جوان و نیازمند هرمزگان داده می شود.

900cdb5b 9dc1 49cb 82c0 0ac8fc6f9517 خبر خاکستری

هزار بسته معیشتی و سیصد سری جهیزیه توسط سردار سلامی تهیه و بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد.

روز گذشته به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) هفتمین مرحله رزمایش یاری مومنان در منطقه پنجم نیروی دریایی امام محمدبکر (ع) با حضور دریادار علیرضا تنگسیری برگزار شد. فرمانده نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی دوم و علی عظمایی ندسا پنجم آماده بود.

تنگسیری گفت: این رزمایش در راستای تداوم حرکت معیشتی مؤمنانه سپاه در مناطق کم برخوردار است که به دلیل ویژگی بارز سپاه و «کمک مردمی» به مردم ارائه می شود.

فرمانده ناوگان سپاه افزود: ناوگان سپاه از ابتدای شیوع کرونا و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و بالغ بر ۱۰۰۰ جهیزیه به زوج های جوان در مناطق کم برخوردار و صعب العبور ارائه کرده است. این رزمایش هزار بسته معیشتی و سیصد سری جهیزیه به نیت شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمش شهید ابومهدی تقدیم مردم شریف و عزیز مناطق غرب استان هرمزگان می شود. المهندس و شهدای مدافع حرم.

71ed1c88 9d45 409c a04c b9f0f261d42c خبر خاکستری

تنگسیری گفت: ارزش مالی هر بسته کمک غذایی پنج میلیون ریال و هر سری جهیزیه بیش از یکصد و پنجاه میلیون ریال و در مجموع بیش از پنجاه میلیارد ریال توسط فرمانده شجاع و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین شده است. سرلشکر انقلاب حسین سلام تهیه و ارائه شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید