ترابی تاثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس مقابل هواداران

وی ادامه داد: داور یک پنالتی عجیب به هوادار داد اما باعث شد این تیم به بازی بازگردد. صحبت های کادر فنی تاثیر داشت که پرسپولیس از نظر روحی ریکاوری کند و با زدن گل سوم، ثبات را به بازی بازگرداند. در نیمه اول دانش آموختگان یحیی فرصت گلزنی بیشتری داشتند اما بدشانس بودند و آل کثیر نیز شلخته بود.

درخشان درباره بلوغ پرسپولیس در بازی هجومی در هفته های اخیر لیگ برتر و جام حذفی گفت: وقتی تیمت هجومی است، تیم بهتری داری. هماهنگی و هماهنگی بین همه اعضای تیم افزایش یافته و این به خط میانی و فوروارد کمک می کند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند. اینکه نفراتی که در ترکیب اصلی قرار می گیرند با یکدیگر هماهنگ هستند، نکته مثبتی است که پرسپولیس دارد و این تیم را از رقبای خود قدرتمندتر می کند.

وی درباره تاثیرگذارترین بازیکن زمین در این دیدار گفت: به نظر من مهدی ترابی تاثیر زیادی در عملکرد پرسپولیس داشت و تاثیرگذارترین بازیکن زمین بود.

به هر حال پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی 101 در فینال جام حذفی گفت: فضای دربی همیشه با دیگر بازی های باشگاهی متفاوت است. در این روز هرکس شرایط خاص خود را دارد و تیمی که بازیکنانش در این روز آرامش و تمرکز بیشتری دارند را می توان برنده دربی نامید. در این بازی شما باید هوشیار باشید، بدوید و بجنگید و فکر نمی‌کنم مربیان هر دو تیم شانسی را به جان بخرند زیرا نبرد برای کسب جام است. به نظر من پرسپولیس در این دیدار پیروز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید