ترامپ پاسخی 12 صفحه ای به اتهامات مطرح شده توسط کمیته تحقیق کنگره منتشر کرد

ترامپ در بیانیه ای دموکرات ها را متهم کرد که به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از تعدادی از مسائل داخلی هستند.

ترامپ در بیانیه ای گفت: هفده ماه پس از وقایع 6 ژانویه، دموکرات ها قادر به ارائه راه حل نیستند. آنها به دنبال تغییر داستان یک ملت در حال شکست هستند، بدون اینکه حتی به ویرانی و مرگ ناشی از چپ رادیکال چند ماه پیش اشاره کنند. اشتباه نکنید، آنها دولت را کنترل می کنند. آنها صاحبان این فاجعه هستند. آنها امیدوارند که این دیدارها به نحوی چشم انداز شکست آنها را تغییر دهد.»

این سند 12 صفحه ای نشان می دهد که چگونه ترامپ هنوز اتهامات تقلب در انتخابات 2020 را رد نکرده است و چگونه کار این کمیسیون می تواند بر انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تأثیر بگذارد.

کمیسیون شورشیان 6 ژانویه تاکنون دو جلسه استماع برگزار کرده است تا نشان دهد که ترامپ بارها از سوی دستیارانش مطلع شده است که هیچ برگه رأی دزدیده یا جعل نشده است.

در این سند 12 صفحه ای، ترامپ تعداد انگشت شماری از ادعاهای رد شده را تکرار می کند که ادعا می کند انتخابات 2020 به نفع دموکرات ها به سرقت رفته و جعل شده است.

بخشی از بیانیه ترامپ بر اتهامات تقلب در آرا متمرکز است که برای آن از مستند «2000 قاطر» استناد می کند. در بیانیه ای که اوایل دوشنبه منتشر شد، ویلیام بار، دادستان کل سابق، به این فیلم خندید و گفت که موافق نیست که این فیلم بخشی از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را نشان دهد.

ترامپ در بخشی دیگر از نامه خود تاکید کرد که جو بایدن نمی تواند در پنسیلوانیا، آریزونا یا جورجیا برنده شود زیرا آرای بایدن عمدتا سیاه و آرای اسپانیایی تبارها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید