تربت جام از فضای فیزیکی در حوزه سلامت محروم است/ بهداشت عمومی نیازمند کار درون سازمانی است


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837491

رئیس دانشگاه تربت اعلام کرد؛

افکار گفت: تربت جام از فضای فیزیکی محروم است. متأسفانه برخی اماکن بهداشتی و درمانی در تربت جام، روستاها و مراکز درمانی همچنان اجاره داده می شود. باید از ظرفیت سازمان ها و خیرین شهرستان استفاده شود و در این زمینه بیشتر بسترسازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام صبح امروز در دیدار با فرماندار تربت جام به مناسبت هفته سلامت، با بیان اینکه تربت جام از فضای فیزیکی محروم است، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در شهرستان تربت جام از نظر فضای فیزیکی در حال توسعه است. وی گفت: باید از ظرفیت سازمان ها و خیرین شهرستان استفاده شود و در این زمینه بیشتر بسترسازی شود. با توجه به شعار هفته سلامت (سلامت ما، سلامت سیاره ما) تحقق این عنوان یک وظیفه بین سازمانی است که همه دستگاه ها، سازمان ها و مردم دولتی باید در آن مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر به جمعیتی حدود 400 هزار نفر خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می کنیم و با وجود نیروهای رزمنده در 125 مرکز بهداشتی درمانی، 30 مرکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی مجتمع شهری و روستایی شهرستان، همواره رضایت حداکثری را شاهد بوده ایم. از مردم”.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در پایان گفت: خوشبختانه خدمات قابل قبولی در همه زمینه ها به ویژه در بحث سرخک که یکی از دغدغه های مرزی کشور بود ارائه کرده ایم. در سه روز موفق شدیم مهمانشهر را واکسینه کنیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید